Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Alkohol, tull eller et hint? (Forvirra gutt)


Anbefalte innlegg

Møtte "Sofie" på starten av skoleåret, men var ikke mer enn en vanlig bekjent. Men så har det vært spesielt 2 fester det siste halvåret hvor det har fått meg til å få et ganske godt øye med henne da, kanskje ikke så rart når du får høre resten?

 

Første festen så kom Sofie etter et vellykket fors og behandlet meg veldig spesielt. Hun kysset meg veeeldig mange ganger på kinnet de 2 første timene og danset litt. Jeg aner ikke hvorfor sånn plutselig kontakt. Det var veldig mye kroppskontakt, og en del alkohol fra hennes side. Uttover kvelden satt vi sammen og pratet litt for oss selv, men for det meste pratet vi med hennes venner hvor jeg kjente de fleste og venner med noen, kroppskontakten minsket. Det kom et punkt hvor jeg måtte prate med vennene mine så jeg forlatet henne sammen med vennene hennes. Jeg så ikke noe mer til henne på en time eller noe sånt. Jeg pratet med venner, danset og pratet med en annen jente ("Helene") jeg kjenner. Helene ville danse så jeg ble ut på dansegulvet. Nøyaktig 3 sekunder med dansing ble Helene dratt bort. Det var akkurat da jeg så det. Sofie og 2 venninner hadde satt seg ned i en ganske intim samtale med en eldre gutt helt for seg selv. Jeg forsatte og danse og være med venner mens jeg holdt lite øye med hva Sofie, venninnene og gutten gjorde. Det var bare prating. Dette fortsatte hele kvelden til festen var slutt og selvfølgelig skjedde det som måtte skje. Sofie og venninnene begynte å kline med han (heldiggris!). Etter det skynte hun seg til bilen de ble hentet av, som stod midt i gata. Om hun så meg eller ikke vet jeg ikke, men ble ikke ikke så mye som et hadebra. Hun var ikke da mer enn en jente jeg har møtt på fest.

 

Hadde ikke noe mer kontakt før neste fest jeg møtte henne. Som vanlig, etter hva jeg har hørt, kommer hun godt beruset. Møtte henne ute så tok en røyk med henne og noen venner før vi gikk inn. Som sist gang ble det kyssing på kinnene (som hun gjør på veldig mange, men langt ifra så mye) og kroppskontakt. Plutselig sier hun flere ganger at jeg er hennes for resten av kvelden og vi begynner å holde litt rundt hverandre og bare smilte og sa ikke så mye egentlig. Skjedde på en måte som det var bare tull. Hun forlater meg og går til noen venninner 2 meter bortenfor og de går inn etterhvert. Jeg røyker ferdig og går inn og setter meg sammen med vennene mine. Da jeg satt inne ser jeg Sofie og en venninne gjør alt for å få blikk kontakt med meg. jeg ser på dem og venninna til Sofie viser helt klart tegn (kunne ikke misforstås) på en oversexy måte at jeg skal komme bort. Sofie viser tegn til at hun vil også. Fordi venninna gjorde dette på en så plutselig oversexy måte tok jeg dette mer som en spøk. Husker ikke hvordan jeg avslo det.

 

Utover kvelden får jeg i meg nok å drikke og så ikke mer til henne. Plutselig begynte det kryldre av pene jenter hos meg og et par kamerater. De satt seg på fangene våre og pratet, mens andre satt rundt. Så fort en jente reiste seg fra fanget mitt kom det en ny en, og ble de borte kom de tilbake. Skal innrømme at jeg koste meg ganske godt da og lot ikke merke til noe annet en misunnelige gutter rundt ^^, men det skjedde ikke noe mer enn det. Etter en liten stund ble det færre jenter så jeg gikk og fant en jente på dansegulvetsom det ble en nokså intim dans med. Skal legges til at akkurat da hadde jeg veldig høy selvtillit, også fra nok alkohol. Dansen tok slutt og jeg satte meg ned igjen og pratet med folk. Plutselig fikk jeg lyst til å danse igjen. På veien til dansegulvet fikk jeg øye på Sofie og fikk lyst å danse med henne. Høy på selvtillit bare kom jeg og prøvde å dra henne med ut på en dum måte, som ente med at venninna hennes kjeftet litt, men jeg bare gikk videre som ingenting hadde skjedd. Dette er sist gang jeg så Sofie. (Tror ikke hun ble sur eller noe)

 

Prøvde å gjøre dette så kort som mulig, men detaljene synes jeg var viktige.

 

Greia nå er at som halvparten av alle andre poster her trenger jeg litt råd fordi jeg tenker mer og mer på henne, og har lyst å be henne ut, men skjønner ingenting.

Fakta om henne:

-Drikker mye

-Tuller mye

-Har ikke hatt kjærestene så lenge jeg har kjent hene og har ikk hørt om noen andre.

-Drit koslig

-Fiiin

-91modell akkurat som meg

 

Hva tror dere? Har jeg vært en dust? Tuller hun?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tjaa, jeg kan ikke si meg enig. Virker ikke som du er heeelt spesiell for henne, ihvertfall ikke siden du fikk noen kyss på kinnet, så gikk hun og klinte med en annen fyr etterpå. Men kanskje du kan ha en sjanse etterhvert. Virker ihvertfall som hun reagerer på at du "tøser rundt". Bra å gjøre henne litt sjalu, men ikke lek rundbrenner heller

Lenke til kommentar

Hvordan vet man slik egentlig slik du beskriver det? Du er på en fest får noen kyss på kinnet fra ei, trenger ikke å bety all verdens i det hele tatt. Du skriver at hun kommer temmelig beruset på disse to festene, mens du har hatt deg litt du også men ikke helt beruset. Det enkle er ofte det beste. Spørr henne ut. Virker som hun er sjenert i edru tilstand og må få i seg litt før hun tør å ta steget, kom henne til unnsetning da man. :thumbup:

Lenke til kommentar
Tjaa, jeg kan ikke si meg enig. Virker ikke som du er heeelt spesiell for henne, ihvertfall ikke siden du fikk noen kyss på kinnet, så gikk hun og klinte med en annen fyr etterpå. Men kanskje du kan ha en sjanse etterhvert. Virker ihvertfall som hun reagerer på at du "tøser rundt". Bra å gjøre henne litt sjalu, men ikke lek rundbrenner heller

 

Han er jo selvsagt ikke spesiell for henne ENDA, men dette er det lett å gjøre noe med. Sjansen er der i hvert fall, i og med at hun var interessert i deg med det første.

Lenke til kommentar

Føler meg veldig spesiell når jeg møter henne. Selv om hun kysser flere på kinnet holder det med et kyss på dem, men på meg blir det mange flere kyss og oppfører seg som jeg er mer spesiell enn de andre. Men la henne til på msn, så får vi se hvordan hun er der :) Litt redd for å bare plutselig be henne ut, når venninna hennes er venninne av meg og går i klassen min. Venninna mi er ikke sånn som lar alle høre det, men likevel ganske kjipt å bli avslått. Plapra går uansett vøttø.

 

Og ja, vil si at hun er litt tøsete i fylla, men det er ganske mange på min alder. Bryr meg ikke om det før vi er i et forhold eller nesten et forhold. Jeg liker henne kjempe godt som person og tror vi har mye til felles.At hun er kjempe pen etter min meningm, blir bare et + på en måte.

Lenke til kommentar

Ja tror ikke jeg er så spesiell som det virker. Men hun behandler meg mer spesielt enn andre når hun er edru. Ikke like mye, men skal prate litt med henne på msn. Blir det date vet jeg hvertfall hva jeg skal, men det tar vi ikke her :)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Kyss på kinnet betyr ikke noe, pleier å få det av mange av mine venninner også, selv et kyss på munnen trenger ikke bety noe, kommer litt ann på personen.

Lenke til kommentar
jepp, jeg vil si hun er en tøs.

 

jeg kjenner ei som stripper på fester, selv om hun har kjæreste;

hun er tøsete i fylla^^

Ville ikke kalt henne tøs akkurat. Man vil jo ha det gøy og og hun finner det gøy i å rote rundt på mange så betyr ikke det at hun er tøs. Jeg synes jo også det er gøy

 

Hva venter du på?

Spør henne ut, hva har du å tape?

Enten så liker hun deg, eller så liker hun deg ikke.

Det er en grei måte å finne det ut på ;)

Noen trenger litt mer tid. Greit å vite litt om vedkommende før han bør henne ut, ellers blir det nok masse tørrprating = kjedelig

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...