thrice Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Joda, men jeg vil alikevel påstå at at hvis man knepper opp de to øverste knappene i dressen kan det se pent, og samtidig delvis avslappet ut. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Det er jo ikke snakk om enten eller. Oppkneppet krave er ikke til bruk i alle situasjoner. Noen ganger er slips det eneste riktige. Lenke til kommentar
Otacon89 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Det må et ekte mannfolk til for å få slips til å se bra ut Ikke alle kan være det. Ekte mannfolk behøver ikke kompensere ved å henge et fallossymbol fra halsen Haha, bra comeback. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Eneste jeg digger med slips er når jeg skal sette meg ned, eller rekke meg over ett bord og jeg må bruke ene hånden for å holde slipset langs magen, så føler jeg meg som james bond Lenke til kommentar
Keystone Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Takker. Lurer også litt på forskjellige typer dress ... med snitt osv. Hva skiller en blazer man kan bruke til jeans og Tskjorte, og en man bruker til findressen? For ordens skyld, du kan ikke bruke en Blazer til findressen. En blazer og en bukse i samme farge er ikke en dress. En dress hører sammen, og bukse og jakke skal være i akkurat det samme materialet. Når du bruker en blazer sammen med bukser så er det bedre at det er tydelig forskjell i farge og material enn at det ser ut som et dårlig forsøk på å konstruere en dress. Dress er uansett mer formelt enn blazer og bukse kombinasjonen. Lenke til kommentar
Torjuice Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Svarte sko etter klokka 8, eller selskaper som begynner før men varer til etter kl 8. ellers brune sko. Man kan jo for eksempel glemme slipset, åpne de to øverste knappene og bruke et silkeskjerf er mange regler for fargevalg på dress og skjorte også, men husker ikke disse. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Flott bumb med utvanna og "gammeldagse" tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå