Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kondomen sprakk. Er litt usikker

Gjest Gutt15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nok bivirkninger av hormonene hun har tilført kroppen gjennom angrepillen.

Vanlige bivirkninger (forekommer hos flere enn 1 person av 100):

Kvalme og brekninger, svimmelhet, tretthet, hodepine, smerter i nedre del av magen, brystspenninger, forsinket menstruasjon, kraftig menstruasjon, diaré og blødningsforstyrrelser.

Tviler sterkt på at hun er blitt gradvid, men ingenting er umulig.

Lenke til kommentar
Ok, jeg får bare håpe da=\ Og gidd å bry dere om av vi pulte så lenge. Synes selv at det hørtes lenge ut men ble ikke så tent på hun jeg pulte og kom ikke engang og til slutt måtte vi slutte. Men hun syntes nå det var fantastisk at jeg holdt ut så lenge anyway -_- Hun fikk mange orgasmer og ble svimmel til og med:P Alltså jeg kommer mye fortere hvis jeg tar meg en runk. Kjente så vitt at jeg pulte henne. Kan kanskje være at kondomen blokket nytelsen eller noe. Eller at hun var så våt. Vet ikke jeg. Men gidd å bry dere om det. La det bare til siden jeg trodde at det var større sjans for at hun ble gravid siden vi fortsatte så lenge etter kondomen hadde sprukket.

Når du nevner runking så er nok dette en del av skylden for at du ikke klarer å "komme". Det skyldes rett og slett at overdrevet/hurtig runking kan gjør at pensin ikke oppfatter nytelsen av at det går saktere eller følese på en litt annen måte når man er inni kjeden på jenten. Men ja, du har litt rett i det at det er bedre å pule uten kondom. Btw neste gang, husk å holde på luftboblen forran slik at du ikke lager overtrykk så den sprekker igjen ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...