Gjest Gutt15 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Okei. Jeg og ei jenta hadde sex og jeg så etterhvert at kondomen hadde sprukket. Hadde ikke kommet. Jeg ble litt redd men vi bestemte oss for å pule videre. Tok på en ny kondom å vi pulte i ca 2-3 timer til. Hun vil ikke ta p-piller siden det er så liten sjans for at hun blir gravid og siden man må gå på det så lenge osv.. Skal prøve å få hun til å ta en graviditettest om 14 dager(hvis det var 14 dager etter man skulle ta den). Men hvis det viser seg at hun er gravit når hun tar den 14 dager etter. Er det noe å gjøre da? Og er det større sjans for at hun blir gravid siden vi pulte videre med en ny kondom etter kondomen sprakk? Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Det absolutt tryggeste er ta en tur på apoteket inne 48 timer å kjøpe en angrepille. Det siver alltids ut litt skit før du får utløsning, så det er en liten sjanse. Etter 14 dager er det for sent med angrepille iallefall, da er eneste alternativ evt. abort.. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Som jvc1986 sier, så burde man i slike tilfeller ta en tur på apoteket og kjøpe en liten pakke NorLevo. Denne er sikrere dess raskere etter samleiet den tas. Lenke til kommentar
Gjest Gutt15 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Er det slik da at hun bare trenger å ta 1 angrepille eller må hun gå på det i 14 dager? Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Nå skal det nevnes at angrepiller ikke skal brukes som prevansjon. Det skal kun brukes i nødstilfeller. Det er ikke bra for kroppen, og det er ikke en behagelig opplevelse. Det er jo snakk om en sjokkbehandling med hormoner. Lenke til kommentar
Gjest Gutt15 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Nå skal det nevnes at angrepiller ikke skal brukes som prevansjon. Det skal kun brukes i nødstilfeller. Det er ikke bra for kroppen, og det er ikke en behagelig opplevelse. Det er jo snakk om en sjokkbehandling med hormoner. Nå har hun tatt en angrepille og jeg ble litt tryggere nå. Skal visst mye til for at hun blir gravid nå Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Litt info: Angrepillens effekt er sikrere jo tidligere tabletten tas etter det ubeskyttede samleiet. Tabletten tas så raskt som mulig etter ubeskyttet samleie, helst innen 12 timer og senest innen 72 timer (3 dager).Preparatet kan tas når som helst i menstruasjonssyklusen.Bruk av preparatet flere ganger i samme menstruasjonssyklus anbefales ikke. P-piller kan IKKE brukes som angrepiller. Ellers: Spør henne når hun skal ha mensen. Vær obs på at denne kan bli litt utsatt pga. angrepillen. Hvis hun ikke får mensen burde dere kjøre en graviditest. Lenke til kommentar
Gjest Gutt15 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Okei nå begynner jeg å bli skikkelig redd! Hun sir hun tror hun er gravid. Hun sier at hun tisser konstant, e kvalm hele tiden (særlig om morgenen), og at hun skulle ha hatt mensen idag =\ Betyr dette at hun er gravid :S:S:S ??? Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg tror ikke det går så fort. De symptomene bruker ikke å komme før lenger ut i graviditeten. (skulle til å skrive gravitasjonen, hehe) Da er det nok bare fordi hun er så nervøs. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Det er på samme måte som når man har sett dokumentar om hjerteproblemer på tv; det stikker i hjertet i flere dager. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Tok på en ny kondom å vi pulte i ca 2-3 timer til. Ha, ha lo så jeg datt av stolen her, jævlige stamina på deg gutt. Men har mine tvil. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 De som skryter juger som oftest. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Bare å si to TIL tre timer er sykt. En time pluss/minus er ganske mye Lenke til kommentar
warneck Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Bare å si to TIL tre timer er sykt. En time pluss/minus er ganske mye Haha, jeg lo også av dette. Jeg kan dog ikke forvente noe annet enn at en femten år gammel gutt skryter, slik er nå livet. Okei nå begynner jeg å bli skikkelig redd! Hun sir hun tror hun er gravid. Hun sier at hun tisser konstant, e kvalm hele tiden (særlig om morgenen), og at hun skulle ha hatt mensen idag =\ Betyr dette at hun er gravid :S:S:S ??? Man må ikke glemme at hjernen har veldig stor kraft i form av at den påvirker kroppen fysisk. Om hun konstant går rundt og tror hun er gravid, er redd for det, vet om hvilke bivirkninger som kan komme - vil hun mest sannsynlig oppleve disse som et resultat av frykten. Slik fungerer menneskets sinn, det er sterke saker. Jeg tviler sterkt på at hun er gravid. Er ekstremt mange tilfeldigheter som skal passe før det skjer. Vi snakker om kondom som sprakk under sexen, så ble det påført en ny. Det virker samtidig som samleiet er gjennomført i nærheten av mensen syklusen, og da er mulighetene for å bli gravid minimale! Lenke til kommentar
Gjest Gutt15 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hun har enda ikke fått mensen sier hun. Kan dette være bivirkninger fra angrepillen eller? Lenke til kommentar
Gjest Gutt15 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Og hun er enda kvalm og må tisse hele tiden osv.. :S Lenke til kommentar
kalli Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Tok på en ny kondom å vi pulte i ca 2-3 timer til. Ha, ha lo så jeg datt av stolen her, jævlige stamina på deg gutt. Men har mine tvil. haha xD trodde det var bare jeg som begynte å le av det jeg Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Og hun er enda kvalm og må tisse hele tiden osv.. :S Ta det helt med ro, om hun tok angrepillen innen 48-72 timer etter samleie så er sjangsen minimal. Kan hende dere begge er litt nervøse og hun kan da komme i den situasjonen hvor hun ser etter symptomer. Dette kan i noen tilfelle fremkalle symptomer som kvalme etc. Dersom dere fortsatt er usikkre, så ta en graviditetstest om 14 dager. Det er ingenting å gjøre i mellomtiden uannsett. Lenke til kommentar
Gjest Gutt15 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Ok, jeg får bare håpe da=\ Og gidd å bry dere om av vi pulte så lenge. Synes selv at det hørtes lenge ut men ble ikke så tent på hun jeg pulte og kom ikke engang og til slutt måtte vi slutte. Men hun syntes nå det var fantastisk at jeg holdt ut så lenge anyway -_- Hun fikk mange orgasmer og ble svimmel til og med:P Alltså jeg kommer mye fortere hvis jeg tar meg en runk. Kjente så vitt at jeg pulte henne. Kan kanskje være at kondomen blokket nytelsen eller noe. Eller at hun var så våt. Vet ikke jeg. Men gidd å bry dere om det. La det bare til siden jeg trodde at det var større sjans for at hun ble gravid siden vi fortsatte så lenge etter kondomen hadde sprukket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg