Gå til innhold

Skreddersydde skjorter fra Tailorstore?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var det jeg tenkte, koster jo like mye som en skjorte på H&M - bare at den sansynligvis passer bedre til meg. Googlet dem litt, og leste litt på Mote.no, og har ikke funnet noe negativt enda ... så jeg bestiller et par-tre skjorter der, så kan jeg komme med tilbakemelding på kvaliteten når jeg får dem. :)

 

Svarer på denne tråden så jeg får fulgt med. Fant den sida selv, og den er jo veldig aktuell for å få en bra skjorte, akkurat som man vil, uten at "alle" andre har den. Hvilke skjorter bestilte du?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Da var skjorten her.

 

Positivt:

Det mest positive er at den sitter veldig bra for å være første bestilling. Tenkte heller at dette blir bare en test over hvordan den passer, enn at jeg vurderte å faktisk bruke den, mildt sagt overrasket.

Prisen, skjorta, med alle forandringer jeg gjorde på den, kom på 279, så kom en frak på 49 i tillegg = 328 kr

Kvalitet, skjorten føler jeg er litt tynn. Kan hende det var valget mitt av stoff som førte til dette, men jeg ville ha en litt tykkere skjorte.

 

Det mest negative med hele saken er prisen, etter å ha kommet seg gjennom tollen.

Da fikk jeg MVA på 70 kr, som det ikke er noe i veien med...men, så får du jo også en fortollingsavgift på 100 kr. Hadde man faktisk bare betalt den jævla tollen, så hadde jo alt vært i orden. Jeg hadde gjerne betalt 25% for ting jeg kjøper i utlandet, men at bare det å gå igjennom tollen krever 100 kr forstår jeg ikke. Man betaler jo i form av MVA!

Så min skjorte endte på 328 + 70 + 99 = 497, som er piss etter min mening. Blir bare så irritert over at noe som skulle ha koster 279 + 25% og frakt, ble til 279 + 25% + 100 +frakt.

 

Makes no sense.

 

Her er skjorta

post-12123-1221063931_thumb.jpg

post-12123-1221063952_thumb.jpg

post-12123-1221063959_thumb.jpg

post-12123-1221063967_thumb.jpg

post-12123-1221064048_thumb.jpg

post-12123-1221064061_thumb.jpg

post-12123-1221064075_thumb.jpg

post-12123-1221064084_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Da var skjorten her.

 

Positivt:

Det mest positive er at den sitter veldig bra for å være første bestilling. Tenkte heller at dette blir bare en test over hvordan den passer, enn at jeg vurderte å faktisk bruke den, mildt sagt overrasket.

Prisen, skjorta, med alle forandringer jeg gjorde på den, kom på 279, så kom en frak på 49 i tillegg = 328 kr

Kvalitet, skjorten føler jeg er litt tynn. Kan hende det var valget mitt av stoff som førte til dette, men jeg ville ha en litt tykkere skjorte.

 

Det mest negative med hele saken er prisen, etter å ha kommet seg gjennom tollen.

Da fikk jeg MVA på 70 kr, som det ikke er noe i veien med...men, så får du jo også en fortollingsavgift på 100 kr. Hadde man faktisk bare betalt den jævla tollen, så hadde jo alt vært i orden. Jeg hadde gjerne betalt 25% for ting jeg kjøper i utlandet, men at bare det å gå igjennom tollen krever 100 kr forstår jeg ikke. Man betaler jo i form av MVA!

Så min skjorte endte på 328 + 70 + 99 = 497, som er piss etter min mening. Blir bare så irritert over at noe som skulle ha koster 279 + 25% og frakt, ble til 279 + 25% + 100 +frakt.

 

Makes no sense.

 

Her er skjorta

 

Kom over denne tråden også så eg sleng meg på.

Har også bestillt frå denne sida, først for mange år sidan, så tok eg den fram att og mykje har endra seg på den sida sidan sist.

Fekk skjorter tilsendt forrige veka og eg er storfornøgd!! Passa perfekt alle vegar.

Bestiller du for over 1000,- er det ingen frakt, eg har heller aldri betalt ekstra for toll og moms, det var inkl i prisen. Kanskje du skulle ta turen innom sida igjen :-)

Har fått opplyst frå dei at skjortene blir sydd på Sri Lanka. Eg bestillte på nett den 27. januar og henta dei på posten 18. februar!

 

Kjem til å handle der igjen heilt klart.

Lenke til kommentar

Tråden er fra 2008 ffs. Hadde du giddet å se på førstesiden på mote og velvære hadde du også sett at det er en tråd som handler om akkurat det samme hvor nyeste post er fra i går. Det er lov til å bruke hjernen litt.

 

det var nett derfor eg svarte akkurat på denna tråden!!! fordi den er gammal og ting har forandra seg på den sida sidan første innleg vart laga.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Drar opp denne i håp om at noen som har brukt butikken kan svare.

 

Hvis man bestiller slim fit skjorte, må man selv legge til litt for å unngå at skjorten er malt på eller er dette noe som blir tenkt på av de som syr? :p

Slim fit er slim fit. Stygt som det er.

Laget for syltynne mennesker som vil ha skjorten stram som en kondom rundt seg.

 

Alle dine mulige ugjevnheter vil syns. Derfor fraråder jeg å kjøpe det, selv om du er tynn. Jeg syns slimfit er en stygg stygg trend, og vi vil se tilbake på dette tiåret og le av alle slimfitklærne senere.

 

Husk at Normal Fit er formet etter kroppen. Og hvis du vil ha enda mer form, kan du bestille innlegg i ryggen. Det gjør jeg, og smale armer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...