elefant Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 hei! Jeg lurer på hvordan jeg kan overføre en internettilkobling fra en maskin med win98 til en maskin med win xp Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Lag en ny på den andre pcn Lenke til kommentar
elefant Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 det hadde jeg selvsagt gjort hvis jeg ikke hadde rotet vekk internett papirene.. noen som vet om et program som viser passordet i passordfelt? Lenke til kommentar
Konge Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Åpne Outlook og trykk på verktøy>kontoer>epost>eksporter så får du en fil som heter internettoppkobling.iaf . Ta en kopi av denne og importer denne inn igjen i din nye outlook . !! sorry må vist lese litt bedre for det var vist snakk om internettkonto og ikke epost konto :-? Lenke til kommentar
Zattaxu Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Hvis du har nummeret og og brukernavn, og det kun er passordet du lurer på, kan du bruke et program som heter snadboys revelation (søk i yahoo eller no), for å avdekke hvilket passord som skjuler seg bak "stjernene", (funker kun i 98, og 95, men jeg renger med at det er i win98 du har passordet ditt). Lenke til kommentar
Blib Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Eller, hvis du ikke engang har passordet, kan du lete deg frem i Windows.no sine linker til apssordbrytelinkene, og følge den til en side. Finn der programmet som kan finne oppkoblingspassord Lenke til kommentar
elefant Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 takk for svarene! jeg brukte snadboys revelation og alt er i skjønneste orden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå