Dragonforce99 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg er ute etter et eksternt TV-kort som kan kobles både til PC og rett til skjermen, fra for eksempel analog antenne og kompositt - finnes dette? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Bruk en kvalitetssplitter istedet, FØR tv-boksen? btw.. JUKS! Du som liksom skal ha byttet til sidemål. Endret 12. juni 2008 av JKJK Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Månaden min er over fornøgd no? Det var ikkje heilt det eg tenkte meg. Heller ein boks som kan ta: -antenne/kompositt inn, usb el firewire ut til PC -antenne/kompositt inn, vga el dvi ut til skjerm Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 vga/dvi ut blir vel vanskelig. Men har for meg at mitt hauppauge pvr 250 har svideo ut i tillegg til inn, men er ikke helt sikker (har ikke mulighet til å sjekke nå, da jeg ikke er hjemme). vga/dvi ut blir vel vanskelig. Men har for meg at mitt hauppauge pvr 250 har svideo ut i tillegg til inn, men er ikke helt sikker (har ikke mulighet til å sjekke nå, da jeg ikke er hjemme). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå