Gå til innhold

Hjelp til installasjon av superoffice

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har i oppdrag å installere superoffice og trenger litt hjelp på veien. Jeg har fått til databasen men støtter på problemer etter installering. Om noen her da ønsker å hjelpe meg, kan det sende meg en PM. Trenger seriøst hjelp. Gjerne også med en MSN adresse.

Endret av eddielie30
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper du kjører en åpen tråd med oppsett og løsning. Føler meg ikke kompetent til konsulentoppdrag, men har plagdes mye med superoffice. Supporten deres sier i hovedsak "last ned bruksanvisningen" eller "bestill et av våre kurs". Burde vært en "Den store so-tråden" her.

Kjører selv ca 50 so crm5 klienter med odbc mot sql server 2005, og har enda ikke fått admin-interface til å takle tilgangsrettigheter riktig, så vurderer å reinstallere den blank snart (databasen er en gammel db konvertert fra c-tree)

Lenke til kommentar

SO er et merkelig program, hadde en innleid konsulent en hel dag bare for å konvertere databasen fra SQL 2000 til 2005. I tillegg til ny versjon. Han slet mye... Og ja, vi hadde mye tull med tilgangsrettigheter i begynnelsen etter konverteringen, tror det var relatert til tegnsett på SQL server og kompatilitetsmodus på basen.

Enig med Rulle at det burde være åpent her, ellers kan du jo like godt leie inn en konsulent?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...