flodhest Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg har et Thermaltake Xaser 5000 II, med 5 vifter. Så tenkte jeg at jeg skulle få meg en viftestryring og så denne som et godt alternativ, men det jeg lurer på er: Den skal kobles til PSU (seff) , men er det da sånn at jeg må koble viftene direkte én for én til PSU for så og koble dem til viftestyringa, eller holder det å bare koble dem til viftestyringa slik at den regulerer hvor mye strøm som skal til kanal 1, 2, 3 og 4? kort og enklere foklart; må jeg koble viftene en for en til psu + og koble dem til viftestyring, ELLER holder det med at viftestyringa tar seg av all stømmen til viftene? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 never mind....jeg har fått hjelp av en kamerat, så nå blir'e viftestyring for alle penga! Lenke til kommentar
heims Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 http://www.microplex.no/rubweb/rd.php?rd=S...RHBUK2&toc=5880 Jeg anbefaler den. Mye smoodere. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 syns ikke det jeg...har allerede kjøpt viftestyring nå...kommer vel imorgen tenker jeg 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå