Nikkopikko Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) DEtte vil kansje høres dumt ut for mange, men jeg må bare være sikker. Klarer jeg som 16 åring og komme meg in på Slipknot konser i Oslo spektrum? Med eller uten voksen? Endret 8. juni 2008 av Nikkopikko Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Slipknot kommer da såvidt jeg vet ikke til Oslo? Uansett pleier det ikke å være aldersgrense i Spektrum. Lenke til kommentar
Nikkopikko Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Jo. De kommer 10 november i år ifølge hjemmesiden til slipknot. Skal spille med children of bodom og Machine Head The tour dates are as follows: Nov. 05 - Moscow, Russia - Stadium Olimpijski Nov. 07 - Helsinki, Finland - Old Ice Hall Nov. 08 - Tampere, Finland - Ice Hall Nov. 10 - Oslo, Norway - Spektrum Nov. 12 - Stockholm, Sweden - Hovet Nov. 13 - Copenhagen, Denmark - KB Hallen Nov. 15 - Berlin, Germany - Arena Treptow Nov. 17 - Winterthur, Switzerland - Eishalle Deutweg Nov. 18 - Milan, Italy - Palasharp Nov. 20 - Amsterdam, Holland - HMH Nov. 21 - Paris, France - Zenith Nov. 22 - Paris, France - Zenith Dec. 14 - Antwerp, Belgium - Lotto Arena Dec. 15 - Luxemburg - Rockhal Link Endret 8. juni 2008 av Nikkopikko Lenke til kommentar
Carra Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Er nok ikke aldersgrense trur jeg, pleier ikke være det i Spektrum. Blir btw helt usannsynlig rått! Lenke til kommentar
Nikkopikko Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Gleder meg noe så sykt. Skal ha friår nå og skal tjene penger til en forglemmelig tur til oslo Lenke til kommentar
plaank Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Dette gleder jeg meg til også!! Takk for nyheten Nikkopikko! Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Hvis de skal ta turen skal jeg pokker meg dit! Tror det vil bli et hælvettes liveshow :O Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) ÅÅÅÅ FYYYY F***!!!! DET viste jeg ikke! Shit jeg må gå ass. Er også 16 ^^ håper det ikke blir alkohol elno sånn at man må være 18 for å komme inn elnosånt Edit: Mest der for Bodom men fett! Endret 9. juni 2008 av Arild_Banankake Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Slipknot er virkelig noe å få med seg live. Folk har en tendens til å ta noe helt grasalt av når de spiller Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Skal definitivt være der Noen som har peiling på når billettene blir lagt ut for salg? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Skal definitivt være der Noen som har peiling på når billettene blir lagt ut for salg? I'm so fucking in as well. Finn ut når billetter er ute, så kjøper jeg umiddelbart! Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Pga temmelig ville fans tror jeg at det blir sittebilletter på meg Lenke til kommentar
Nikkopikko Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Ser ikke for meg at noen "sitter" på en slipknot konsert Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 13. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2008 neinei , men du skjønner hva jeg mener Drar med en stor gjeng så blir nokk ståplasser Synes synd på vaktene! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 13. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2008 Å fy faen, I'm There Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 13. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2008 Er også 16 ^^ håper det ikke blir alkohol elno sånn at man må være 18 for å komme inn elnosånt For de som ikke har vært i Spektrum før: Alkohol selges kun i egne "områder" på hver sin side av lokalet. Det er her man må være 18 for å komme inn. Aldri opplevd at det har vært aldersgrense på konserter der. Er dette i samme kategori som Unholy Alliance for et par år siden? Det var ihvertfall utrolig fett. Var vel Slayer, Children of Bodom, In Flames, Lamb of God og et band til jeg ikke husker. Var i Spektrum det også. En strålende konsert. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2008 Slipknot-konsert med 18-årsgrense hadde fått labert oppmøte. Vil nok satse på at du kommer inn, ja. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 13. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Men ikke regn med at du får kjøpt pils. Du slipper ikke inn på ølsalget uten legg om du har skjegg til knea. Endret 13. juni 2008 av Leeroymonster Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 13. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2008 Slipknot-konsert med 18-årsgrense hadde fått labert oppmøte. Vil nok satse på at du kommer inn, ja. Godt poeng. Lenke til kommentar
EvilMe Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Er også 16 ^^ håper det ikke blir alkohol elno sånn at man må være 18 for å komme inn elnosånt For de som ikke har vært i Spektrum før: Alkohol selges kun i egne "områder" på hver sin side av lokalet. Det er her man må være 18 for å komme inn. Aldri opplevd at det har vært aldersgrense på konserter der. Er dette i samme kategori som Unholy Alliance for et par år siden? Det var ihvertfall utrolig fett. Var vel Slayer, Children of Bodom, In Flames, Lamb of God og et band til jeg ikke husker. Var i Spektrum det også. En strålende konsert. Jeg var på unholy alliance ^ ^ OG BODOM SPILLTE DÅÅRLIG !Btw, billettene slippes ut på mandag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå