Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekke tips :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Be yourself ;) <3

Selvgjort er velgjort..

 

nå låter jeg utrolig innbilsk ut, men uansett.. Jeg var ikke høyt på lista når det ble utdelt utseende, jeg er liten og spinkel osv.

 

men, drar faktisk damer tror jeg : D

jenter synes jeg er snill og morsom , og til syvende og sist tror jeg det er det som gjelder :)

 

Tips:

Vær snill, hyggelig, morsom (vitser slår sjeldent ann, kom med humor i øyeblikket)

vær en god lytter, hør etter hva jenta sier, for da kan du fortsette samtalen, eller komme med noe morsomt ! :)

 

Var på fest igår, var passelig drita, men satte meg ned og prata med en jeg aldri har sett før, endte med at vi satt og holdt rundt hverandre. ;) <3

 

Så, vær deg selv. det du kommer lengst med ;)

Lenke til kommentar

Har vi en tråd der det er samlet sammen slike sjekketriks?

du spør dama om hu vil hjem til deg og spise grandiosa og knulle.. og når hun sier "eh nei" med en spydig tone sier du "hva faen feiler deg? liker du ikke grandiosa?" :)

Hva hvis hun sier ja første gangen da?

Endret av Crazy_Man
Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Har vi en tråd der det er samlet sammen slike sjekketriks?
du spør dama om hu vil hjem til deg og spise grandiosa og knulle.. og når hun sier "eh nei" med en spydig tone sier du "hva faen feiler deg? liker du ikke grandiosa?" :)

Hva hvis hun sier ja første gangen da?

 

Eeeh? Tror ikke du tenkte helt igjennom det svaret nei. :p:wee:

Lenke til kommentar

Spill hard to get. Husk at jenter vil ha det de ikke kan få, og elsker gutter som er vanskelig å få. Spesielt pene jenter som kan få hvem de vil. Tips: Ikke se på jenta, lat som du ikke bryr deg om henne, unngå henne. Så skal du se at du får napp på snøret. Garantert!

'Ingen' jenter liker pågående gutter som maser og er lette dørmatter som gjør akkurat som de sier. Eller som står og måper og sikler hver gang en jente går forbi. Vær litt frekk og lat som du synes vedkommende er teit eller stygg.

I bunn og grunn ganske patetisk, for du går rundt og later som du ikke er interresert, selv om det lyser av hele deg at du vil ha sex med vedkommende. Lover dere, dette er det beste trikset! Burde vært pensum på ung. skolen.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest
Spill hard to get. Husk at jenter vil ha det de ikke kan få, og elsker gutter som er vanskelig å få. Spesielt pene jenter som kan få hvem de vil. Tips: Ikke se på jenta, lat som du ikke bryr deg om henne, unngå henne. Så skal du se at du får napp på snøret. Garantert!

'Ingen' jenter liker pågående gutter som maser og er lette dørmatter som gjør akkurat som de sier. Eller som står og måper og sikler hver gang en jente går forbi. Vær litt frekk og lat som du synes vedkommende er teit eller stygg.

I bunn og grunn ganske patetisk, for du går rundt og later som du ikke er interresert, selv om det lyser av hele deg at du vil ha sex med vedkommende. Lover dere, dette er det beste trikset! Burde vært pensum på ung. skolen.

 

 

Hadde dette funka hadde jeg hatt mer sex en Hugh Hefner de siste åra :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest Gjest
Har vi en tråd der det er samlet sammen slike sjekketriks?
du spør dama om hu vil hjem til deg og spise grandiosa og knulle.. og når hun sier "eh nei" med en spydig tone sier du "hva faen feiler deg? liker du ikke grandiosa?" :)

Hva hvis hun sier ja første gangen da?

Da skal du bare si takk for det :D

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Typiske sjekketriks virker nesten aldri, med mindre jenten er veldig løs. Hvis hun ikke er det, bør du i hvert fall si setningen på en veldig humoristisk måte.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...