Fenrisulvr Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Har dette oppsettet Skal klokke grafikkort og prosessor. Ca. 1000kr, kan gå litt over. Noen forslag til gode HK? Edit: Trenger ikke SLi mulighet. Trenger forslag raskt, skal kjøpe i morra (mandag). Endret 8. juni 2008 av gravstorm Lenke til kommentar
War Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Skal du ikke ha sli så styr unna nForce kort. Hva med Intel kort? Lenke til kommentar
Fenrisulvr Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Ja, hvilket da for eksempel? Lenke til kommentar
AIDSface Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 er dette greit?? Trykk her xD vet det er sli kort men er jo egentlig like greit.. slipper du å kjøpe nytt hvis du engang bestemmer deg for å kjøre sli ^^, Lenke til kommentar
War Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Husk at 4096 MB (2 x 2048) på 680-790 kan gi bluescreen. Skjedd med meg med 2 kort og med mange andre, nVidia og 4 gig er den perfekte oppskrift på krasj. Men skal du kjøre sli en gang har du ikke noe annet valg. Intel har jo p35kort som ikke koster mye? Lenke til kommentar
Fenrisulvr Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Takk for svaret boms__, men jeg tror jeg holder meg unna nForce med mindre jeg skal gå for SLi, som jeg har bestemt meg for ikke å gjøre. Men har sett på denne og tror nok jeg går for den. Noen som vet om den passer med resten av det jeg har valgt? Vil den passe med kjøleren jeg valgte? Endret 9. juni 2008 av gravstorm Lenke til kommentar
War Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Det er et bra kort, ikke ett av de billigste, ja der passer alle kjølere, meget god plass. Lenke til kommentar
Fenrisulvr Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Noen andre forslag, kanskje litt rimeligere siden den var litt dyr. Nærmere 1000 kr. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Halv pris Den dårlige karakteren er litt vissvass, sjekke hovedkortet før bruk, kanskje han har demontert platen under for annen cpu kjøling og ikke montert det igjen som man må. Og bios oppdaterer man så fort det kommer ny. Endret 9. juni 2008 av War Lenke til kommentar
Fenrisulvr Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Takker . Men har bestemt meg for å gå for denne allikevel. Har råd. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hva er det du betaler 500 ekstra for? Skal selv skaffe meg nytt HK siden jeg går fra AMD til Intel så prøver å lære meg forskjellene. Lenke til kommentar
War Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 FSB 1333MHz er det på kortene, da kan man ikke kjøre de nyeste quad cpuene på 3.2 osv som har 1600. Forskjellige kontakter osv, 2x pci-e ./crossfire. Gigabytekortene. Lenke til kommentar
SirTommy Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg kjøpte nylig dettehovedkortet. Må si jeg er veldig fornøyd med det. Mye for pengene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå