Stinkey Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Haha du har lest for mye pu. Selvfølgelig kan jenter bli forelsket i venner akkurat som vi kan. Selvfølgelig kan de det. Men havner du først i ei jente's vennegruppe så skal det litt til for å komme seg ut. Og hvis hu allerede er i et forhold så regner jeg med at hu ikke finner på noe tull med han. Men trådstarter får bare si det som det er. Han syns det er litt rart at hu er sammen med han. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hei. Bestevennen til kjæresten min er en gutt som likte hun i 8. (nå går hun i 10.) Hun elsker meg veldig høyt vet jeg. Men hu er en liten sex freak. Så kan det være en mulighet for at han er en fuckbuddy også? jeg blir ganske nervøs når jeg tenker på at de omgås :/ *SNIPP* Dersom du fortsatt er veldig usikker så kanskje du kan sniktitte litt på mobiltelefonen til kjæresten din og se om du finner noen meldinger? Dette er en sikker vinner hvis han ønsker å bli kvitt dama iallfall. Å snoke i kjæresten din sine saker er ett kraftig brudd på tilliten dere i mellom så det er ikke å anbefale. Hva er det som er så vanskelig med å bare spørre dama? Prat med kvinnfolket fremfor å begynne å snoke. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Spør henne! Kommunikasjon er alfa omega i et skikkelig forhold. Selvfølgelig er det det, men dama kan tolke det at han ikke stoler på henne. Noe som også er riktig i dette tilfellet.. Og hva vet vel jeg? Dama kan vel synes det er ekstra spennende å holde på(eller ta steget videre) nå som hun vet kjæresten lurer (men fortsatt ikke vet noe). Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Spør henne! Kommunikasjon er alfa omega i et skikkelig forhold. Selvfølgelig er det det, men dama kan tolke det at han ikke stoler på henne. Noe som også er riktig i dette tilfellet.. Og hva vet vel jeg? Dama kan vel synes det er ekstra spennende å holde på(eller ta steget videre) nå som hun vet kjæresten lurer (men fortsatt ikke vet noe). Jeg ville heller spørt henne, enn å dvelt på det og trodd at hun var utro. Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hei. Bestevennen til kjæresten min er en gutt som likte hun i 8. (nå går hun i 10.) Hun elsker meg veldig høyt vet jeg. Men hu er en liten sex freak. Så kan det være en mulighet for at han er en fuckbuddy også? jeg blir ganske nervøs når jeg tenker på at de omgås :/ *SNIPP* Dersom du fortsatt er veldig usikker så kanskje du kan sniktitte litt på mobiltelefonen til kjæresten din og se om du finner noen meldinger? Dette er en sikker vinner hvis han ønsker å bli kvitt dama iallfall. Å snoke i kjæresten din sine saker er ett kraftig brudd på tilliten dere i mellom så det er ikke å anbefale. Hva er det som er så vanskelig med å bare spørre dama? Prat med kvinnfolket fremfor å begynne å snoke. Spørs helt åssn kjæresten din ser på det. Noen vil slå hardt ned på det, andre vil ikkje bry seg. Ser ofte på mobilen til dama, og hun på min, ser ingenting i veien med det. Dersom hun er på toalettet eller noe og hun får en melding så tar nyskjerrigheten over, og jeg ser på den. Samme gjør hu. Ingen problem ;-) Var litt usikker en gang, sjekka mobilen og fant noe jeg ikkje likte, tok det opp med henne, fikk svar tilbake og var fornøyd Kan hjelpe veldig ;-) Men eg anefaler deg så klart ikkje å sniktitte på mobilen dersom hun er typen som ikkje godtar det, iallefall ikkje viss det er sjanse for at du blir oppdaga Igrunn så har det ikkje nødvendigvis med tillitt å gjøre, men med nyskjerrighet Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg ville heller spørt henne, enn å dvelt på det og trodd at hun var utro. Å spørre kjæresten om hun puler andre er direkte frekt da. Heldigvis så går sånne rykter fort om sånt skjer Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Selvfølgelig har det med tillit å gjøre og ikke nysgjerrighet. Hvis min eks hadde snoket på min mobiltelefon så hadde hun faen meg fått høre det. Ikke at jeg hadde noe å skjule for henne på mobilen, men at hun tar seg friheten til å lese mine private meldinger uten å be om lov. Det kan være ting hun ikke har noe med, men som ikke direkte angår henne. Uansett, så åpner du ikke posten til andre heller, med mindre du har tillatelse. Har du tillatelse så er det ikke lenger snoking. Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Selvfølgelig har det med tillit å gjøre og ikke nysgjerrighet. Hvis min eks hadde snoket på min mobiltelefon så hadde hun faen meg fått høre det. Ikke at jeg hadde noe å skjule for henne på mobilen, men at hun tar seg friheten til å lese mine private meldinger uten å be om lov. Det kan være ting hun ikke har noe med, men som ikke direkte angår henne. Uansett, så åpner du ikke posten til andre heller, med mindre du har tillatelse. Har du tillatelse så er det ikke lenger snoking. Kommer ann på forholdet som sagt Når kjæresten ser på mobilen min så bryr eg meg ikkje. Har ingenting å skjule for henne, og i mitt forhold så angår alt henne også. Men ser poenget ditt ;-) Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Det har vel noe med å respektere folks privatliv. Man har faktisk ett privatliv selv om man har en partner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå