Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæresten og kompisen

Gjest Anoonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anoonym

Hei. Bestevennen til kjæresten min er en gutt som likte hun i 8. (nå går hun i 10.)

Hun elsker meg veldig høyt vet jeg. Men hu er en liten sex freak.

Så kan det være en mulighet for at han er en fuckbuddy også? jeg blir ganske nervøs når jeg tenker på at de omgås :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Bestevennen til kjæresten min er en gutt som likte hun i 8. (nå går hun i 10.)

Så kan det være en mulighet for at han er en fuckbuddy også? jeg blir ganske nervøs når jeg tenker på at de omgås :/

Dersom hun er kjæresten din og hun har en kompis hun har likt før så skal du ikkje være redd for at de holder på med noe. Du kan vel være sammen med dem når de er sammen, så slipper du det der? :) Dersom det da imot all fornuft skulle være noe mellom de så ville du kanskje luktet det ganske kjapt. Dersom du fortsatt er veldig usikker så kanskje du kan sniktitte litt på mobiltelefonen til kjæresten din og se om du finner noen meldinger? :p

Lenke til kommentar
Han likte henne..

Dersom hun ikkje liker han så er det nok ingenting å bekymre seg over :) Du kan jo kanskje si til henne at du ikkje liker at hun er med han alene, siden han ikkje liker deg. Men vær forsiktig med å nekte henne å se han :p Hun har helt sikkert forståelse for det :)

Lenke til kommentar
Hold deg unna mobilen. Det er tillitsbrudd og hun blir sur!

Ikkje nødvendigvis :) Jeg og kjæresten min deler mobilen til hverandre som om det var delt eigendom. Men det er jo vårt forhold da, hvordan kjæresten din tolker det er en annen sak. Men å snuske litt på mobilen når hun ikkje vet det skader ingen andre enn henne om du finner ut noe ;-)

Lenke til kommentar

Har du ikke tillitt til henne nå. Hvordan skal du ha det seinere når hu får andre guttevenner? Ja, det er til tider et helvete å se dama si med en annen gutt eller bare vite at de finner på noe. Men så lenge hu er sammen med deg så har hu seg ikke med noen andre. Det skal du tro og vite. Er du usikker på det så kan det ødelegge forholdet veldig.

Lenke til kommentar

Du MÅ stole på kjæresten din:) Jeg skjønner hva du mener og det kan jo hende det er noe, hva vet jeg? Men du kan ikke si at hun skal holde seg unna gutter fordi du er sammen med henne, hun kan vel vere venner med hvemhun vil?

Om det er noe vil du merke det temmelig fort, i verste fall gjør hun ddet slutt før du får sagt ditt. Den er lei, men sånn er det

Stol på henne;)

Lenke til kommentar

Da bør du revurdere ditt syn på kjærlighet om du frykter slikt.

Lenke til kommentar

vel. jeg var bestekompis med ei som hadde type. endte opp med hun dumpet han og ble sammen med meg.

hadde og ei eks som dumpet meg for å bli sammen med en kompis av henne.

betyr ikke at det er slikt i ditt tilfelle, men eg egne erfaringer er jeg veldig skeptisk til slike ting. spesielt når du sier han har likt henne ganske lenge. kan godt være han vil være sammen med henne

Lenke til kommentar
Haha du har lest for mye pu. Selvfølgelig kan jenter bli forelsket i venner akkurat som vi kan.

pu?Og du leser ikke hva jeg skriver ^^ Sier ikke at det aldri kan skje, bare at det at fordi hun har fått seg kjæreste så betyr ikke det at hun plutselig skal gjøre en kompis om til en pulekompis. Og greia var egentlig å få han til å roe seg ned, for om han ikke snapper ut av det kommer han sikkert til å ødelegge forholdet sitt ^^ (Fordi han virker som typen som til slutt tar det opp, og så på nytt og på nytt og på nytt og på nytt.)

Endret av Gamlemor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...