OscarMike1 Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Postgirobygget i Oslo. Forsøke å få fram de stramme linjene som vanligvis er så kjedelige. 17mm f9 1/80 Iso 100 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Det var en flott vinkling på den der ja...fine linjer, og skyene myker opp litt synes jeg. Gjorde seg i svart-hvitt det der. RandiA Lenke til kommentar
tommis Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Stilig bilde! Likte godt virkningen av de blanke overflatene og symmetrien jeg antar du har forsøkt på. Har sitti i mange uker å bare sett på bilder her på bk'en nå. Tenkte jeg like godt kunne begynne å si litt om hva jeg synes, selvom jeg overhode ikke føler at jeg har noen kompetanse på området. Innbiller meg at det er flere i samme båt. Lenke til kommentar
kicks Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 likte egentlig bildet, men justeringene er gjort litt for hardhendt. er blitt en glorie over bygget på venstre side som etter min mening ikke burde vært der Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Det er det skjønner du - jeg har faktisk ikke redigert så mye. Såvidt rørt i curves, men kanskje sort / hvitt konverteringen har noe av skylden. Jeg synes glorien gjorde seg der, som en balanse til skyene på høyre side. Tommis: Kritikk er ikke basert på kun teknisk ekspertise, men også personlig smak. Så kritiser i vei! Lenke til kommentar
Carny Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Har du redigert det på noen måte? Ser ut som det har fått en "halo" over venstre del av bygget. Tror du kunne fått en kulere effekt om du hadde gått nærmere byggningen. Jeg ser i alle fall for meg at det kunne ha lignet en bro eller noe slikt da. Snudd litt på perspektivet på en måte. Ellers ble det kanskje litt for grått. Hvis du ville fått fram stramme og strenge linjer kunne kontrasten vært økt en smule. EDIT: ser jeg var litt treg med å svare her, da spørsmålet allerede er besvart. (åpner som regel mange vinduer og lukker dem etterhvert ) Endret 8. juni 2008 av Carny Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 God ide, men for mørkt for meg. Lenke til kommentar
Cookiebird Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Det utbrente i himmelen er for dominerende. Resten av fotoet lider også under dette, noe det virker som du har innsett: forholdsvis svake kontraster, alt for mørkt,og dette for å unngå en for overveldende himmel. Pga ellers lite kontraster, blir det kritthvite skypartiet eneste øynene mine finner Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg liker bildet - den type symmetri appelerer til meg. Synes imidlertid den utbrente himmelen dominerer litt for mye for min smak. Den haloen var heller ikke pen, her må photoshop-kunnskapene finspisses:-) Synes jeg ser en antydning til at himmelen reflekteres i bygget. Dersom du hadde klart å fremheve det mer, enten under fotograferingen eller i etterbehandlingen, kunne det hevet bildet et par hakk i mine øyne. Lenke til kommentar
Philo Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Liker bildet veldig godt. Er usikker på hva jeg synes om haloen, men i motsetning til posteren over synes jeg ikke refleksjonen i bygget bør være kraftigere. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 syns dette ble meget tøft jeg.. .. halo eller ikke, men man bør være forsiktig så man unngår slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå