BorgSol1 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hunden min i profil 1/125 5,6 Iso 100 Lenke til kommentar
Carny Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Fint, men jeg ville ha brukt blits for å unngå skyggen fra øret. Lenke til kommentar
BorgSol1 Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Fint, men jeg ville ha brukt blits for å unngå skyggen fra øret. Må faktisk si meg enig der, men tok bilde i full fart og da glemte jeg blitzen..hehe Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg er også enig i det om skyggen. Kan det ikke redigeres? Bildet er jo bra ellers. Lenke til kommentar
Philo Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Det kan nok redigeres til en viss grad i alle fall, så skyggen blir mindre fremtredende. Kan ta en kikk på det i ettermiddag når jeg kommer hjem. Bildet forøvrig synes jeg var fint, men så er jeg svak for Schäfere da (denne er vel riktignok blandet med noe annet men ) Lenke til kommentar
BorgSol1 Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Det kan nok redigeres til en viss grad i alle fall, så skyggen blir mindre fremtredende. Kan ta en kikk på det i ettermiddag når jeg kommer hjem. Bildet forøvrig synes jeg var fint, men så er jeg svak for Schäfere da (denne er vel riktignok blandet med noe annet men ) Ta deg gjerne en runde med det om du har tid og lyst Er også svak for schäfere, men denne er nok blandet med en haldenstøver faktisk. Det kan nok redigeres til en viss grad i alle fall, så skyggen blir mindre fremtredende. Kan ta en kikk på det i ettermiddag når jeg kommer hjem. Bildet forøvrig synes jeg var fint, men så er jeg svak for Schäfere da (denne er vel riktignok blandet med noe annet men ) Ta deg gjerne en runde med det om du har tid og lyst Er også svak for schäfere, men denne er nok blandet med en haldenstøver faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå