Andrepp Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Virker som om folk bare tenker på en ting her inne? La meg prøve å endre deres tankegang litt. Mitt lynkurs. 1. Bli forelsket. Få kjæreste 2. Lær at kjærlighet er mer enn bare sex og resten av kalaset. 3. Når dere har vært lenge sammen og tenker på hverandre hele tiden; ha sex.(evnt. bj som bonus) 4. Du har blitt sugd av din kjære som du vil dele resten av livet med! Deres kjærlighet er blitt fullbyrdet. One night stands eller å gjøre det med en random er IKKE varig kjærlighet! Keep you pants on people for some time, please! Endret 17. juni 2008 av andrepp Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 One night stands eller å gjøre det med en random er IKKE varig kjærlighet! Nei, men så heter jo heller ikke tråden «Hvordan skaffe seg varig kjærlighet?». Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Det er vel ingen som direkte liker å dytte noe opp og ned i halsen så det føles som man skal kveles, eller i alle fall spy, og så bli dusja med noe som er omtrent umulig å svelge, man gjør det vel mer for fyrens skyld. Så det er vel heller om å gjøre å skaffe seg ei som er villig til å "ofre" litt Når man elsker noen vet du, så gjør man alt for vedkommende. Eller, så gjør man det fordi man håper at man får noe tilbake. ELLER så liker man det faktisk. Du har sikkert sugd en homse eller noe, derfor du ikke liker det. Det er jo det jeg sier for helvete. Man gjør det for fyrens skyld. Eller, JEG gjør det for fyrens skyld. Ferdig. Og, siden det tydeligvis er en haug med folk her som virkelig ikke klarer å å få pressa inn i de jævla hodene sine at jeg faktisk HAR forstått at noen er uenig med meg (om akkurat det å LIKE SELVE suginga) siterer jeg meg selv; [..] and guess what, jeg GODTAR det, skjønner det. Noen er uenig med meg. Homse? Prøver du å være morsom? Endret 17. juni 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Ja :----( Jeg syntes den var morsom jeg. Du tok den sikkert ikke. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hmm. Det der skulle jenter også kunne gjort. På seg selv. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 5. Gjør det selv... (pass på at du får puste, ikke bøy deg for langt ned, nakken KAN knekke) Er det faktisk mulig å gjøre det selv uten å få en operasjon eller noe da? Må vel være ganske helt ekstremt myk vel... Eller være ganske, ehrm, lang. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 5. Gjør det selv... (pass på at du får puste, ikke bøy deg for langt ned, nakken KAN knekke) Er det faktisk mulig å gjøre det selv uten å få en operasjon eller noe da? Må vel være ganske helt ekstremt myk vel... Eller være ganske, ehrm, lang. Den letteste måten er vel å ligge på ryggen og krølle deg såpass sammen så du får bena bak hodet. Litt vanskelig å forklare hvordan man skal ligge... Jeg leste ihvertfall om en fyr borti USA som prøvde å suge seg selv, og brakk nakken i forsøket. Men han lå i en ganske merkelig stilling i en sofa. Men han klarte det! De fant ham med tissen i munnen XD (Ok, så kanskje er det litt tragisk, men det er en morsom måte å dø på, ok?) Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 5. Gjør det selv... (pass på at du får puste, ikke bøy deg for langt ned, nakken KAN knekke) Er det faktisk mulig å gjøre det selv uten å få en operasjon eller noe da? Må vel være ganske helt ekstremt myk vel... Eller være ganske, ehrm, lang. Du kan jo lese her: http://no.wikipedia.org/wiki/Autofellatio Lenke til kommentar
Andrepp Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) One night stands eller å gjøre det med en random er IKKE varig kjærlighet! Nei, men så heter jo heller ikke tråden «Hvordan skaffe seg varig kjærlighet?». Jeg prøvde jo bare å fortelle folk at suging ikke er alt. Og det er ikke noe spesielt i det hele tatt siden en bare kan få en tøs til å gjøre det. Suging er en erklæring mellom to mennesker om at de er veldig glad i hverandre. Endret 18. juni 2008 av andrepp Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Suging er en erklæring mellom to mennesker om at de er veldig glad i hverandre.Det er a) Den særeste kjærlighetserklæringen jeg har hørt om, og b) den særeste definisjonen på oralsex jeg har hørt om. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) haha. Dama mi suger meg,, uten at jeg ber om det i det hele tatt, og ofte etter at jeg har nådd klimaks. Konkluderer med meg selv at hun liker det. Edit fra damen: "Eller.. Det spørs egentlig på humøret" dunno Endret 19. juni 2008 av Ethernet Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Trådstarter: Neida, det er ikke vanskelig. Men du kan jo ikke vite helt sikkert om jenta du har med hjem på en ONS liker å suge, så det er en sjanse du må ta. Dersom du satser på et mer fast forhold, oppdager du fort om hun liker det eller ikke. Er oralsex viktig for deg bør du kanskje prøve å finne ei jente å være sammen med som elsker suging. Det er vel ingen som direkte liker å dytte noe opp og ned i halsen så det føles som man skal kveles, eller i alle fall spy, og så bli dusja med noe som er omtrent umulig å svelge, man gjør det vel mer for fyrens skyld. Så det er vel heller om å gjøre å skaffe seg ei som er villig til å "ofre" litt Jeg skrev et lengre innlegg til deg om dette, men fikk en feilmelding om databasefeil når jeg trykte "Svar"-knappen, så det forsvant. Men bare kort: Det er kanskje vanskelig å sette seg inn i at andre kan ha helt andre opplevelser og meninger enn deg selv om dette, men det finnes mange som ikke bare elsker å sluke litervis med sæd og simpelthen ikke kan få nok, men også folk som sier at de aldri har opplevd brekningsfornemmelser ved å ta den langt ned i halsen. Utrolig, men sant. Man må bare være åpen for at ens egen smak og hals ikke er fasit for menneskeheten. Du har fått en del tilbakemeldinger om andre meninger i tråden etter at du skrev dette, og jeg ser at du har moderert deg litt også. Etter hvert som man får mer erfaring med å skrive i diskusjonsfora, oppdager man at det er lurt å tenke slik før man skriver første innlegg også. Endret 20. juni 2008 av Prognatus Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Ja, jeg har skjønt det nå. Beklager så mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg