Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vanskelig å få seg et sug?

Gjest ersom

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skaff deg en kjæreste, så får du håpe at han eller hun liker å suge. Hvis han eller hun ikke liker det, så har du i hvert fall fått noen å være glad i.

Hvorfor nevner du HAN da?

Trodde ikke man måtte nevne at man er hetro på slutten av settningen ;)

Uansett, tror ikke det kom frem ting jeg ikke visste fra før.

Men det går an å få seg det uten å være sammen, men det er ingen tvil om at jeg trenger ei dame uansett, å være glad i, det har dere helt rett i.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, til trådstarter: skaff deg kjæreste. Evt ha en one night stand med en som forhåpentligvis vil suge deg. Men det siste alternativet betyr jo mest sannsynlig at du KANSKJE blir sugd av noen EN gang. Ville heller gått for kjæresten da.

Til det andre "emnet" her: Hånda på hjertet og kors på halsen og mor og far i døden og hele pakka. Jeg ELSKER å suge. Gjør det gjerne. Både for å kose og i mer brutale former. Deilig uansett.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest
Vel, til trådstarter: skaff deg kjæreste. Evt ha en one night stand med en som forhåpentligvis vil suge deg. Men det siste alternativet betyr jo mest sannsynlig at du KANSKJE blir sugd av noen EN gang. Ville heller gått for kjæresten da.

Til det andre "emnet" her: Hånda på hjertet og kors på halsen og mor og far i døden og hele pakka. Jeg ELSKER å suge. Gjør det gjerne. Både for å kose og i mer brutale former. Deilig uansett.

Om du forstår så ønsker jeg kjæreste såklart på alle mulige måter. Går jo for kjæreste, enn å være singel å prøve på å bli sugd en eller annen gang. Så ikke missforstå spm. Som jeg skrev er jeg ganske beskjeden, så det er jo ikke lett å finne ei jente heller. Selv om det kommer seg.

Lenke til kommentar
Har jeg noen gang sagt langt ned i halsen?

Halsen trenger da ikke å ha noe med en bj å gjøre i det hele tatt. På ditt innlegg virker det jo som om det er et must å dytte'n ned i halsen i større eller mindre grad. Det er det ikke.

Men det finner du nok ut av når du prøver og ikke bare har sett på film ;)

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar
Har jeg noen gang sagt langt ned i halsen?

Halsen trenger da ikke å ha noe med en bj å gjøre i det hele tatt. På ditt innlegg virker det jo som om det er et must å dytte'n ned i halsen i større eller mindre grad. Det er det ikke.

Men det finner du nok ut av når du prøver og ikke bare har sett på film ;)

Hadde da ikke skrevet her om jeg ikke hadde prøvd selv. Jeg vet innlegget var litt overdrevet, men jeg får likevel en kvelningsfornemmelse.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642
Hvorfor nevner du HAN da?

Fordi han ikke visste om du var homofil eller ikke.

Nettopp. Man kan aldri vite.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Jeg veit om noen tøser som glatt suger i fylla. Eneste du trenger er et bra utseende så trenger ikke du ta insiativ engang.

Lenke til kommentar
Det er vel ingen som direkte liker å dytte noe opp og ned i halsen så det føles som man skal kveles, eller i alle fall spy, og så bli dusja med noe som er omtrent umulig å svelge, man gjør det vel mer for fyrens skyld. Så det er vel heller om å gjøre å skaffe seg ei som er villig til å "ofre" litt
Jeg liker det. Jeg digger det, faktisk. Skikkelig. Det er herlig å gi blowjobs. \o/
Lenke til kommentar
Gjest medlem-156616

Å suge er noe av det beste som finnes, så jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ELSKER å suge. Å ta en deeptroath og kjenne den gli forbi drøvelen er toppen av nytelse. Får orgasme bare ved tanken, så ja jeg ELSKER å suge.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_netrom_*
Ja vel, så vis meg den personen som med hånda på hjertet kan si at h*n innerst innerst inne, mellom leveren og lungene virkelig liker det.

Dama mi elsker å suge meg, og ta kuken min langt nedi halsen til hun brekker seg, om igjen og om igjen. I forigår kom hun til og med mens hun gjorde det uten at jeg hadde vært borti henne :yes:

Lenke til kommentar

Hahah, fuuun tråd azzz :-----D

Det er vel ingen som direkte liker å dytte noe opp og ned i halsen så det føles som man skal kveles, eller i alle fall spy, og så bli dusja med noe som er omtrent umulig å svelge, man gjør det vel mer for fyrens skyld. Så det er vel heller om å gjøre å skaffe seg ei som er villig til å "ofre" litt

Når man elsker noen vet du, så gjør man alt for vedkommende. Eller, så gjør man det fordi man håper at man får noe tilbake. ELLER så liker man det faktisk.

Du har sikkert sugd en homse eller noe, derfor du ikke liker det.

Endret av Demille
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...