G25 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Se filmen hos Youtube Endret 8. juni 2008 av G25 Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Genialt når de legger litt konkurranse-humor i spill osv Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Minnet meg om de 2 robotene i Ratchet and Clank spillet på ps3, som tydeligvis var basert på xbox 360 og ps3... mange gode diskusjoner Lenke til kommentar
Daje.P Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Cheesy men moro fordet Men er dette fra spillet? Da bør du vel merke den som en spoiler. Gjorde ikke meg noe å se akkurat dette, men sikkert noen som ikke vil vite det enda. Lenke til kommentar
G25 Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Lagt til spoiler Endret 8. juni 2008 av G25 Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Blu-Ray FTW!!! Disc 2,3 og 4 hører hjemme i gode gamle Square-spill på PS1 Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Det der er dessverre en av de tingene som irriterer meg noe så jævlig med Hideo Kojima. Han river deg ut av MGS-verdenen ved å bruke slike vitser. Du kan sitte helt vekkreist, og virkelig leve deg inn i spillet, plutselig kommer Hideo med disse teite vitsene sine og minner deg på at du sitter å spiller på en maskin og at hele verdenen du koser deg i bare finnes på en liten rund plastskive. (Slutten av MGS2 anyone) *sukk* Jeg skulle nesten ønske han kunne la vær. Vel, vel. Ingen pisser i frokosten min på torsdag i alle fall. Herregud så jeg gleder meg!!! Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Dobble Post, var noe tull med forumet. Endret 9. juni 2008 av KEELr Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 UrgeLoL skrev: Minnet meg om de 2 robotene i Ratchet and Clank spillet på ps3, som tydeligvis var basert på xbox 360 og ps3... mange gode diskusjoner Eh, nå er ikke jeg den største MGS fan, kun spilt 1&2, men jeg begynner å lure på om dere har gjort det? Den videon her er ikke noe forsøk på å stikke en i siden på 360, men heller en en liten nikk til MGS1 som kom på 2 CD'er. Trur dere seriøst Kojima synker så lavt at han blander seg inn i den barnslige fanboy krigen? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 jeg tror det var et stort hint om shadow moses stuff jeg, eller bare for å legge dødt rykte om at det ikke kommer til 360:S hvem vet. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Håper 360 versjonen inneholder denne Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 KEELr skrev: UrgeLoL skrev: Minnet meg om de 2 robotene i Ratchet and Clank spillet på ps3, som tydeligvis var basert på xbox 360 og ps3... mange gode diskusjoner Eh, nå er ikke jeg den største MGS fan, kun spilt 1&2, men jeg begynner å lure på om dere har gjort det? Den videon her er ikke noe forsøk på å stikke en i siden på 360, men heller en en liten nikk til MGS1 som kom på 2 CD'er. Trur dere seriøst Kojima synker så lavt at han blander seg inn i den barnslige fanboy krigen? Stemmer det. Husker det nå som du sier det men uansett hva som var intensjonen til Kojima er det vel ikke vanskelig å skjønne hvorfor det kan tolkes som vi har gjort det her. Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 tidus2k4 skrev: Håper 360 versjonen inneholder denne Den som ikke kommer mener du? D: Lenke til kommentar
Vacuum Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Bruke 30sekunder på å skifte DVD, eller 3min på en installasjon mellom aktene, kan ikke si at jeg ser den store fordelen Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Vacuum skrev: Bruke 30sekunder på å skifte DVD, eller 3min på en installasjon mellom aktene, kan ikke si at jeg ser den store fordelen Er jo ikke akkurat som om at man sitter å ser på en tom skjerm. Slik jeg forstår så er denne installasjonen skjult under en samtale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå