Gå til innhold

Noen som har handlet fra Spillxperten?


Anbefalte innlegg

Jeg bestilte BF1942 fra www.spillxperten.no. Siden Gamer.no hadde den i sine linker gikk jeg ut i fra at det var en seriøs side. I morgen er det en uke siden jeg bestilte, og jeg har ennå ikke fått noen form for bekreftelse på bestilling eller sendelse til tross for at jeg har sendt dem flere mail og ettersøkt dette.

 

Er det noen andre som har erfaringer fra denne siden? Har jo ikke tapt noe uansett men det er irriterende med så lite pliktoppfyllende sider som har så dårlig service.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, da blir vel dette utdraget fra mailen jeg nettopp sendte gjeldene:

Dette er mitt siste forsøk. Hvis jeg ikke har fått svar fra dere innen kl. 17.00 i morgen 11/3-03 kan dere kansellere min bestilling. Det er da uaktuelt for meg å motta varer fra dere når dere har så lang responstid. Får jeg varen i posten på et senere tidspunkt vil den bli returnert.

 

Takk for svaret!

Lenke til kommentar

Jeg bestillte et spill i januar og betalte på forskudd og har fortsatt ikke fått noe svar. Har sendt flere mailer men får ingen svar. Er blitt ganske frustret, står ikke noe telefonnr. eller noe. Får vel snart ta turen til politikammeret.....

Lenke til kommentar

Heisann jeg forhåndsbestilte dette spillet i januar hos spillxperten.no, begynner å få angst siden jeg betalte tidlig, som man blir oppfordret til. Har ikke fått noen annen bekreftelse enn e-fakturaen. Spillet skal vel igrunn være meg i hende 21.mars siden det er release dato i europa, men blir vel neppe det da. :cry:

 

Men ærlig talt, om spillxperten.no er et svindelforetak, så bør vi melde det til forbrukerombudet eller noe i den dur. Slik at ikke andre går i samme fella.

Lenke til kommentar
Hvordan er det å levere tilbake feilsending til cdon. Feil cd f.eks.

 

Det vet jeg ikke, har alltid fått det jeg har bestilt derfra. Det burde ikke være noe problem, du betaler jo ikke før du får varene. Bare å henvise til angrefrist og sende tilbake varene uten å betale det vel.. Kan ikke tenke meg det er problemer med support heller, men skal ikke si det sikkert, har ikke hatt noen problemer med varer derfra enda. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...