deusex Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Har fått noen riper i God of War 2 og Freedom Fighters, så de vil ikke la seg spille på min PS2. Ripa var allerede i plata når jeg kjøpte GOW2, men siden jeg ikke hadde noen kvittering, så fikk jeg ikke byttet den inn. Ja, utrolig kjipt, I know. Kommer meg ikke noe videre på første banen. Kort tid etter at jeg bekjemper den første bossen (den svære statuen), så fryser spillet. Mens i FF's tilfelle, så kjøpte jeg denne brukt på en Gamestop-butikk for litt under en måneds tid siden. Så for vel en uke siden, bestemte jeg meg for å prøve dette spillet omsider. Men så oppdager jeg at spillet hakker en hel del, og da spesielt under cutscenes. Lyd detter ut, og bildet skurrer litt. Veldig irriterende. Så jeg bestemte meg for å prøve å bytte det inn igjen, men siden 10 dager hadde gått siden jeg kjøpte det, fikk jeg det ikke byttet inn. Uansett, jeg kommer meg ikke lengre på noen av disse spillene, noe som er kjedelig. Har hørt om dette zalotrikset, som så mange anbefaler. Jeg synes det høres litt skummelt ut, så derfor spør jeg her. Hva er deres erfaringer med dette trikset? Hvor mye zalo påførte dere? Og hvordan gnidde der det inn? Det må da også være en viss fare for at rester av zaloen kan dryppe av inne i konsollen? Høres sikkert ut som ganske teite spørsmål, men ønsker ikke å ødelegge platene fullstendig, slik at de blir helt uspillbare. Ville bare høre deres erfaringer, og hvilke triks dere bruker. Har nemlig ikke så lyst å investere i en sånn cd-rens/slipe-sak, som gjerne koster flere hundre kroner. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 når det gjelder zalo er det meg bekjent helt ufarlig.. bare vær nøye å få alt vekk.. Hvor mye det hjelper vet jeg ikke, husker jeg vasket mange CD-er med zalo da jeg var yngre, ødela aldri noen i hvertfall Lenke til kommentar
Cie Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Lær deg å ta vare på kvitteringene, du har full reklamasjonsrett på brukte spill også, men da må du kunne bevise at du har kjøpt spillet... Lenke til kommentar
deusex Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg har kvitteringen på Freedom Fighters. Men fikk den ikke byttet inn, ettersom det hadde gått mer enn 10 dager, noe jeg syntes var utrolig teit. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg har kvitteringen på Freedom Fighters. Men fikk den ikke byttet inn, ettersom det hadde gått mer enn 10 dager, noe jeg syntes var utrolig teit. problemet er vel å bevise at du ikke har laget ripen.. Nå er vel egentlig forhandler som må bevise at du har laget ripen, men mjaaaa... Regner med du kjøpte brukt? og da blir det jo litt vanskelig Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Kommer ann på hvor dyp ripen er, og hvor på platen den sitter. Jeg har opplevd at når Zalo ikke funker, så gjør tannkrem det. Skyll plata i vann, smør den inn med tannkrem, og la den sitte litt. Derreter skyller du av plata mens du gnir vekk tannkremen med fingrene. IKKE PAPIR eller noe annet. Lenke til kommentar
skyggefreaken Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Du kan jo også prøve deg på en sånn en Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hadde en sånn en men da jeg gikk opp for en slags krem man må ha (som ikke kan kjøpes separat), ble jeg misfornøyd. Lenke til kommentar
skyggefreaken Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hadde en sånn en men da jeg gikk opp for en slags krem man må ha (som ikke kan kjøpes separat), ble jeg misfornøyd. sånn krem? Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Ja. Nå er det noen år siden jeg kjøpte min cd-renser men da var jeg mye rundt omkring og fant ingenting. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Du får kjøpt sånn "krem" på elkjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå