AvidGamer Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Som mangen Dexter fans vet så er tredje sesong på god vei og starter på TV nå til høsten, men noe dere mulig ikke var klar over at Jimmy Smits blir med i 10 av de 12 episodene. http://www.hollywoodreporter.com/hr/conten...9df146632823968 http://www.tv.com/story/11365.html?tag=gum...om_clk=gumballs Lenke til kommentar
ladyjazz Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Eg gleder meg som en unge!! Har tenkt på dexter siden eg fullførte sesong 2 i vinter engang-.!! Eg elsker han!! Er det på Sho.com du finner ut alt om serien? ...Eg har ikje vore inne der på lenge ... kanskje eg skal gjøre det.. Hurra!! Når begynner showtime å kjøre sesong 3? Tiiiiina Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 hmmm , det kan jo bli spennende. Dexter er helt genialt, blir spennende og se hvordan sesong 3 blir Forhåpentligvis blir vi ikke skuffet Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hurra!! Når begynner showtime å kjøre sesong 3? A third season of Dexter was announced following the season two finale, in which an ad ran assuring Dexter would return in 2008. Season three will premiere September 28, 2008 on Showtime.[6]. Jimmy Smits has signed on to the season 3 cast. He will play Miguel Prado, an assistant district attorney who will work with Dexter to pursue a murderer who has affected both of their lives. [7] Alt for lenge til Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 MEN! Den kommer på min bursdag^-^ Gleder meg skikkelig Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 MEN! Den kommer på min bursdag^-^Gleder meg skikkelig Ikke verst, har bursdag jeg også den dagen. Får vel se sesong 2 i løpet av sommerferien; sesong 1 var jo knallgod, men har liksom ikke blitt noe av s2 foreløpig. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 MEN! Den kommer på min bursdag^-^Gleder meg skikkelig Ikke verst, har bursdag jeg også den dagen. Får vel se sesong 2 i løpet av sommerferien; sesong 1 var jo knallgod, men har liksom ikke blitt noe av s2 foreløpig. Ble ferdig med sesong 2 idag og vil ha mer mer mer! Sesong 2 er etter min mening enda bedre enn første sesong. En karakter som irriterte meg grenseløst, men ellers var alt perfekt Lenke til kommentar
Generic Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) 105 dager til sesong 3 Endret 15. juni 2008 av Generic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå