EspenFe Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hei. Har nettopp fått meg verdens beste kjæreste. Jeg er veeldig glad i henne, men vet ikke om jeg skal kjøpe en gave til henne, siden det er ikke så lenge siden vi har blitt sammen. Hva synes dere jeg skal gjøre, hvilken gave®, og hva gjorde dere? Takker for svar, Espenfe Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) helt klart gave, men ikke for "over the edge" smykker er fint, man får pene ting i sølv, f.eks et kjede med et enkelt anheng til ganske fornuftige priser. eller noen øredobber om hun bruker det, personlig ville jeg hold meg borte fra ring. men det er meg, folk legger jo veldig forskjellige ting i det! edit: var litt kjapp i avtrekkeren der gitt, fikk det for meg at det var bursdagen hennes jeg ser ikke grunnen til å kjøpe gave til henne sånn utav det blå, da er det bedre å finne på noe koselig og romlemantisk sammen Endret 8. juni 2008 av SirAmp Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hvorfor må du kjøpe gave? Kan jo gjøre noe mer personlig, lage noe. Om du har noe talent innen musikk, kunst ol. Eller så kan du ta en safe og kjøpe et pent, enkelt smykke. Lenke til kommentar
indie Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hvor lenge har dere vært sammen? Det vanligste er å gi en gave til hverandre etter 1mnd, 2mnd,3mnd, 6mnd, du forstår. Hva slags gave kommer litt ann på hva du har å jobbe med, og om du vil heller spare godbitene til litt senere i forholdet. Og så bør du finne ut om hun er typen som liker sentimentale gaver som f.eks ramme inn billetten fra deres første kinotur, eller et bilde av dere sammen, enkelt og greit, men fungerer som oftest veldig bra. Ellers kan du gi hun et lite kjede med hjerte på, gjerne et dobbeltkjede, et lite, billig og søtt et funker nok helt greit, et dobbeltkjede vil si to kjeder som matcher sammen slik at dere har vært deres. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg ser ikke grunnen til at du skal kjøpe en gave til henne. Ta henne heller med på restaurant og spander, og deretter gi henne massasje når dere kommer hjem. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Ta heller å spander noen skikkelige blomster til damen da. Så ser du, etter noen måneder hvis dere fortsatt er sammen så invester i et halskjede eller armbåndskjede. Ikke forhast deg, du må ikke sette henne på en piddestall og tro at hun er alt for deg (du gjør det nå kjempeforelsket osv) ikke la deg lure, vis henne at du setter pris på henne (derfor blomster) med dette viser du at du er snill og setter pris på henne, samtidig som du ikke beviser at du er oversnill ved å kjøpe en dyrere gave osv som et smykke. Med tiden og når denne er riktig investerer du i noe som er mere verdifult som et smykke f.eks. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Wups, *dobbel* Endret 9. juni 2008 av Wooho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå