Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Plastisk kirurgi på nesa?

Gjest nesemannen

Anbefalte innlegg

Gjest nesemannen

Hei!

Jeg er en gutt på 17 år som i løpet av puberteten har fått unormalt stor nese.. Jeg bare lurer på hva alternativene er for å få den "normal" igjen er? Er plastisk kirurgi noe som kan være noe? kanskje i framtida med bedre teknologi? Tar fra meg all selvtilitten det her..

Nesa er ikke spesielt feit på noen måte, bare ett stort bein inni som gjør den veldig lang..

Hvilke reaksjoner vil jeg kunne forvente av folk etter noe sånt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_ts_*

Jeg spør bare om mulighetene til noe sånt, er vel ikke opp til dere å bestemme om jeg trenger det? Er dere leger? Eller plastiske kirurger? Jeg vil selvfølgelig ta mange undersøkelser før jeg gjør noe sånt, det jeg nå vil vite er hva tilbudene er, hva sikkerheten er med det, om det ikke er teknologi til det, om de har fancy program kanskje som gjør at jeg kan se resultatet før jeg starter med det i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Har samme problem, Min er skeiv og fører også til at jeg ikke puster noe bra med nesa. Tenker ikke sånn veldig mye på det til daglig, mest fordi jeg inbiller meg selv at den ikke er så ille, men så fort jeg ser bilder osv så blir jeg bare flau. Ville vært en lettelse å hatt en nese jeg ikke behøver å være flau over

Lenke til kommentar

Syns at det er en ok mulighet for de som faktisk plages med utseendet sitt. Men ikke for småting. Dersom en føler at nesa ødelegger livet ens, så vil det jo øke livskvaliteten?

Allikevel, vær forsiktig. Har du først "fiksa" på en ting, hva er da neste? Kan hende du finner ut at ørene stikker litt ut, eller at haka er for smal. Sånne ting er kanskje verdt å tenke hardt på før man bestemmer seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...