tyggys27 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Bare by på Espen Søgård i Diamant Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Bare by på Espen Søgård i Diamant Byr Dos Santos, Andre Olsen, Dan Thomassen, S. Aas i gull for Søgård.. Det er vell en deal?? Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Bare by på Espen Søgård i Diamant Byr Dos Santos, Andre Olsen, Dan Thomassen, S. Aas i gull for Søgård.. Det er vell en deal?? nei Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Bare by på Espen Søgård i Diamant Byr Dos Santos, Andre Olsen, Dan Thomassen, S. Aas i gull for Søgård.. Det er vell en deal?? nei Legger på M. Lie og Tchoyi i gull.. Deal da? Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Bare by på Espen Søgård i Diamant Byr Dos Santos, Andre Olsen, Dan Thomassen, S. Aas i gull for Søgård.. Det er vell en deal?? nei Legger på M. Lie og Tchoyi i gull.. Deal da? nei har Tchoyi, Dan Thomassen i vanelig og vill helst ha diamant Endret 8. juni 2008 av tyggys27 Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Bare by på Espen Søgård i Diamant Byr Dos Santos, Andre Olsen, Dan Thomassen, S. Aas i gull for Søgård.. Det er vell en deal?? nei Legger på M. Lie og Tchoyi i gull.. Deal da? nei har Tchoyi, Dan Thomassen i vanelig Det er bedre å ha de i gull.. Men ok, du kan få steenslidi gull i stedet for thomassen Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Bare by på Espen Søgård i Diamant Byr Dos Santos, Andre Olsen, Dan Thomassen, S. Aas i gull for Søgård.. Det er vell en deal?? nei Legger på M. Lie og Tchoyi i gull.. Deal da? nei har Tchoyi, Dan Thomassen i vanelig Det er bedre å ha de i gull.. Men ok, du kan få steenslidi gull i stedet for thomassen hvem er steensildi. og vill helst ha diamant! Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Bare by på Espen Søgård i Diamant Byr Dos Santos, Andre Olsen, Dan Thomassen, S. Aas i gull for Søgård.. Det er vell en deal?? nei Legger på M. Lie og Tchoyi i gull.. Deal da? nei har Tchoyi, Dan Thomassen i vanelig Det er bedre å ha de i gull.. Men ok, du kan få steenslidi gull i stedet for thomassen hvem er steensildi. og vill helst ha diamant! Jeg mener Steenslid.... Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Bare by på Espen Søgård i Diamant Byr Dos Santos, Andre Olsen, Dan Thomassen, S. Aas i gull for Søgård.. Det er vell en deal?? nei Legger på M. Lie og Tchoyi i gull.. Deal da? nei har Tchoyi, Dan Thomassen i vanelig Det er bedre å ha de i gull.. Men ok, du kan få steenslidi gull i stedet for thomassen hvem er steensildi. og vill helst ha diamant! Jeg mener Steenslid.... jaja men byr du et diamant? Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Bare by på Espen Søgård i Diamant Byr Dos Santos, Andre Olsen, Dan Thomassen, S. Aas i gull for Søgård.. Det er vell en deal?? nei Legger på M. Lie og Tchoyi i gull.. Deal da? nei har Tchoyi, Dan Thomassen i vanelig Det er bedre å ha de i gull.. Men ok, du kan få steenslidi gull i stedet for thomassen hvem er steensildi. og vill helst ha diamant! Jeg mener Steenslid.... jaja men byr du et diamant? Nei Har bare: Runar Berg Daniel Nannskog Tore Reginiussen Raio Piiroja (2 stk) Tomasz Sokolowski Gir dessverre ingen av de... Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Bare by på Espen Søgård i Diamant Byr Dos Santos, Andre Olsen, Dan Thomassen, S. Aas i gull for Søgård.. Det er vell en deal?? nei Legger på M. Lie og Tchoyi i gull.. Deal da? nei har Tchoyi, Dan Thomassen i vanelig Det er bedre å ha de i gull.. Men ok, du kan få steenslidi gull i stedet for thomassen hvem er steensildi. og vill helst ha diamant! Jeg mener Steenslid.... jaja men byr du et diamant? Nei Har bare: Runar Berg Daniel Nannskog Tore Reginiussen Raio Piiroja (2 stk) Tomasz Sokolowski Gir dessverre ingen av de... ok Bare by på Espen Søgård i Diamant Byr Dos Santos, Andre Olsen, Dan Thomassen, S. Aas i gull for Søgård.. Det er vell en deal?? nei Legger på M. Lie og Tchoyi i gull.. Deal da? nei har Tchoyi, Dan Thomassen i vanelig Det er bedre å ha de i gull.. Men ok, du kan få steenslidi gull i stedet for thomassen hvem er steensildi. og vill helst ha diamant! Jeg mener Steenslid.... jaja men byr du et diamant? Nei Har bare: Runar Berg Daniel Nannskog Tore Reginiussen Raio Piiroja (2 stk) Tomasz Sokolowski Gir dessverre ingen av de... ok Andre som byr?? Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Bare by på Espen Søgård i Diamant Byr Dos Santos, Andre Olsen, Dan Thomassen, S. Aas i gull for Søgård.. Det er vell en deal?? nei Legger på M. Lie og Tchoyi i gull.. Deal da? nei har Tchoyi, Dan Thomassen i vanelig Det er bedre å ha de i gull.. Men ok, du kan få steenslidi gull i stedet for thomassen hvem er steensildi. og vill helst ha diamant! Jeg mener Steenslid.... jaja men byr du et diamant? Nei Har bare: Runar Berg Daniel Nannskog Tore Reginiussen Raio Piiroja (2 stk) Tomasz Sokolowski Gir dessverre ingen av de... ok Bare by på Espen Søgård i Diamant Byr Dos Santos, Andre Olsen, Dan Thomassen, S. Aas i gull for Søgård.. Det er vell en deal?? nei Legger på M. Lie og Tchoyi i gull.. Deal da? nei har Tchoyi, Dan Thomassen i vanelig Det er bedre å ha de i gull.. Men ok, du kan få steenslidi gull i stedet for thomassen hvem er steensildi. og vill helst ha diamant! Jeg mener Steenslid.... jaja men byr du et diamant? Nei Har bare: Runar Berg Daniel Nannskog Tore Reginiussen Raio Piiroja (2 stk) Tomasz Sokolowski Gir dessverre ingen av de... ok Andre som byr?? men jeg kan gidde runar berg eller sokolowski (de er gode) i diamant og dos santos, thomassen, aas i gull for søgård og myhre i diamant... Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Bare by på Espen Søgård i Diamant Byr Dos Santos, Andre Olsen, Dan Thomassen, S. Aas i gull for Søgård.. Det er vell en deal?? nei Legger på M. Lie og Tchoyi i gull.. Deal da? nei har Tchoyi, Dan Thomassen i vanelig Det er bedre å ha de i gull.. Men ok, du kan få steenslidi gull i stedet for thomassen hvem er steensildi. og vill helst ha diamant! Jeg mener Steenslid.... jaja men byr du et diamant? Nei Har bare: Runar Berg Daniel Nannskog Tore Reginiussen Raio Piiroja (2 stk) Tomasz Sokolowski Gir dessverre ingen av de... ok Bare by på Espen Søgård i Diamant Byr Dos Santos, Andre Olsen, Dan Thomassen, S. Aas i gull for Søgård.. Det er vell en deal?? nei Legger på M. Lie og Tchoyi i gull.. Deal da? nei har Tchoyi, Dan Thomassen i vanelig Det er bedre å ha de i gull.. Men ok, du kan få steenslidi gull i stedet for thomassen hvem er steensildi. og vill helst ha diamant! Jeg mener Steenslid.... jaja men byr du et diamant? Nei Har bare: Runar Berg Daniel Nannskog Tore Reginiussen Raio Piiroja (2 stk) Tomasz Sokolowski Gir dessverre ingen av de... ok Andre som byr?? men jeg kan gidde runar berg eller sokolowski (de er gode) i diamant og dos santos, thomassen, aas i gull for søgård og myhre i diamant... nei Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Bare by på Espen Søgård i Diamant Byr Dos Santos, Andre Olsen, Dan Thomassen, S. Aas i gull for Søgård.. Det er vell en deal?? nei Legger på M. Lie og Tchoyi i gull.. Deal da? nei har Tchoyi, Dan Thomassen i vanelig Det er bedre å ha de i gull.. Men ok, du kan få steenslidi gull i stedet for thomassen hvem er steensildi. og vill helst ha diamant! Jeg mener Steenslid.... jaja men byr du et diamant? Nei Har bare: Runar Berg Daniel Nannskog Tore Reginiussen Raio Piiroja (2 stk) Tomasz Sokolowski Gir dessverre ingen av de... ok Bare by på Espen Søgård i Diamant Byr Dos Santos, Andre Olsen, Dan Thomassen, S. Aas i gull for Søgård.. Det er vell en deal?? nei Legger på M. Lie og Tchoyi i gull.. Deal da? nei har Tchoyi, Dan Thomassen i vanelig Det er bedre å ha de i gull.. Men ok, du kan få steenslidi gull i stedet for thomassen hvem er steensildi. og vill helst ha diamant! Jeg mener Steenslid.... jaja men byr du et diamant? Nei Har bare: Runar Berg Daniel Nannskog Tore Reginiussen Raio Piiroja (2 stk) Tomasz Sokolowski Gir dessverre ingen av de... ok Andre som byr?? men jeg kan gidde runar berg eller sokolowski (de er gode) i diamant og dos santos, thomassen, aas i gull for søgård og myhre i diamant... nei 4 faste gull Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Bare by på Espen Søgård i Diamant Byr Dos Santos, Andre Olsen, Dan Thomassen, S. Aas i gull for Søgård.. Det er vell en deal?? nei Legger på M. Lie og Tchoyi i gull.. Deal da? nei har Tchoyi, Dan Thomassen i vanelig Det er bedre å ha de i gull.. Men ok, du kan få steenslidi gull i stedet for thomassen hvem er steensildi. og vill helst ha diamant! Jeg mener Steenslid.... jaja men byr du et diamant? Nei Har bare: Runar Berg Daniel Nannskog Tore Reginiussen Raio Piiroja (2 stk) Tomasz Sokolowski Gir dessverre ingen av de... ok Bare by på Espen Søgård i Diamant Byr Dos Santos, Andre Olsen, Dan Thomassen, S. Aas i gull for Søgård.. Det er vell en deal?? nei Legger på M. Lie og Tchoyi i gull.. Deal da? nei har Tchoyi, Dan Thomassen i vanelig Det er bedre å ha de i gull.. Men ok, du kan få steenslidi gull i stedet for thomassen hvem er steensildi. og vill helst ha diamant! Jeg mener Steenslid.... jaja men byr du et diamant? Nei Har bare: Runar Berg Daniel Nannskog Tore Reginiussen Raio Piiroja (2 stk) Tomasz Sokolowski Gir dessverre ingen av de... ok Andre som byr?? men jeg kan gidde runar berg eller sokolowski (de er gode) i diamant og dos santos, thomassen, aas i gull for søgård og myhre i diamant... nei 4 faste gull hvilke? Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Ohmy.... hva Ohmy....?? Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Quote abuse, kanskje? og det betyr? overdrevet Quoteing? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Skjønner faen ikke vitsen med å quote hvert bidige innlegg når det er 2 brukere som er aktiv i tråden, og dette var jo et skrekkeksempel.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg