Ephorus Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hei. Jeg er en ganske beskjeden person. Jeg har et lite problem som jeg kanskje kunne få hjelp til her. Hvordan oppdager man at noen er interessert i deg? Har fått hørt alt for mange ganger at jeg er ”treg i avtrekkeren” Åsså vet jeg aldri hva jeg skal si når jeg står der med ei jente. Så det ender med at jeg bare er der liksom og er den personen som bare følger etter. Burde jeg ta initiativ til ting? Jeg føler meg også ganske innpåsliten hvis jeg sender en melding og spør hva jenta driver med. Syntes dere det er innpåslitent? Er ganske redd for å få et NEI tror jeg. Noen som har noen råd å gi? Lenke til kommentar
mortania Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Sitter du bare og venter på at folk generelt skal kontakte deg? Omfg, kjedelig o_O Gå ut, gå på fester, heng med andre venner, jeg går ut ifra de har andre venner enn bare deg. Rett og slett bare sosialiser og engasjer deg Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Så lenge du ikke sender meldinger hver andre time og spør hva jenta gjør er du absolutt ikke innpåsliten. Men ta et hint dersom hun ikke virker interessert. Og det er jo bare koselig om du spør folk om dere skal finne på noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg