Gå til innhold

Scarlett Johansson.. fotograferer?

Anbefalte innlegg

Scarlett Johansson er tøff. plata er forresten utrolig bra. liker den mye bedre enn jeg liker Tom Waits.

selv om bildet er fra en filminnspilling ville det ikke ha overrasket meg om Scarlett drev med fotografi. for Scarlett er tøff.

Det jeg også sier ;) Men etter det jeg har lest så er bildene med henne og Leicaen bilder som er tatt når hun har hvert av settet, og ikke fra selve innspillingen. Regner egentlig med at en som Scarlett som jobber mye med folk som Woody Allen og Phill Murrey, har sansen for litt sære greier slik som en Leica. Desuten argumenterte mange med at det nok ikke var kamera brukt i filmen, da Leica ville gitt henne en sine nye "volumodeller" slik som feks. M8 og ikke et smalt filmkamera i samlerversjon, derfor kan mye tyde på at dette er et kamera Scarlett har valgt selv utifra egen interesse. Scarlett er foresten noe av det heftigste jeg har sett i Hollywood, hun minner mer om mine "kvinnelige" medstudenter på kunsthistorie i væremåte og interesse, enn diverse dumme blonde hollywood babes, fantastisk :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Scarlett Johansson er tøff. plata er forresten utrolig bra. liker den mye bedre enn jeg liker Tom Waits.

selv om bildet er fra en filminnspilling ville det ikke ha overrasket meg om Scarlett drev med fotografi. for Scarlett er tøff.

Scarlett er foresten noe av det heftigste jeg har sett i Hollywood, hun minner mer om mine "kvinnelige" medstudenter på kunsthistorie i væremåte og interesse, enn diverse dumme blonde hollywood babes, fantastisk :)

Så enig. Scarlett fremstår som en intelligent person, jordnær og en seriøs dame. I det hele tatt, måten hun er på forteller godt hva slags person hun her. Se et par intervjuer av henne på Youtube f.eks. Elsker bare det smilet hennes, gud for en dame. For ikke å nevne hennes opptreden som skuespiller i Lost in Translation. Bob + Charlotte = forever.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...