Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hei. Må nå ha en ny telefon ettersom den andre falt ned i vannet mitt (W810i) og fikk en sikker plass i himmelen. Det som er viktig: - Ikke altfor stor, vil ikke ha noe brødboks. - God batteritid som varer lengst mulig. - Fargetelefon, gjerne med skarp skjerm slik at man fortsatt ser noe i sollys. Bonus: -Radio -Vekkerklokke sak, slik hvor du kan velge hvilke dager alarmen skal gå av. Det jeg ikke vil ha: - Kamera - 3G - Walkman funksjon (nei, er ikke derfor telefonen gikk i vannet, var en ulykke!! ) Det var vel det. Prisen, alt fra 0 - 1300, da uten abonoment. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Nokia 3110 bør fylle dine krav. Har en prislapp på cirka 1000 kroner, og har både radio, minnekortplass, vekkerklokke og fargeskjerm. I tillegg skal batteritiden være helt kurrant (til Nokia å være). Lykke til, mvh Pål Berge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Oki! Har du flere som ligner? Gjør ikke noe om det er kamskjell. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Nokia 6085 er kamskjell og nesten identisk spesifikasjonsmessig, dessverre mye dårligere kamera. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Ok! Da tror jeg at det forblir min gamle Nokia 3310. Takk for svar Endret 10. juni 2008 av Slettet-1ZSK0pUMX2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå