Gå til innhold

BK : Grønt på grønt i grønt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tolker det positivt fra en særing som deg jeg PM :)

Jeg har jo null komma svish peiling på makro, men jeg synes at også andre genre enn min egen fortjener kommentarer. For å være ærlig synes jeg dere naturfotografer også kunne tenkt mer på den måten også. Det gjelder alle deltakere på BK. For mange fokuserer litt mye på det de selv driver med, og ignorer storparten av det andre.

Det finnes forøvrig et bilde fra en makro-nybegynner som også har blitt ignorert i dag. Tar dere ikke engang vare på deres egne (sett bort fra Marius, som alltid er på plass med gode råd til makro-fotografer)?

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Må si jeg syns du har vært bra aktiv i kommenteringen i det siste, selv på det du ikke kan noe om, PM ;)

Jeg syns, igjen, at det er synd folk ikke kommenterer bildene her. Gjør det som en regel å kommentere minst 5 bilder når man legger ut et bilde selv. Evt gå etter den, "Gi så mange kommentarer, som du selv vil ha"

ThorEh har fått min mening, så ser ingen vits i å skrive en gang til.

Lenke til kommentar

Nå vet ikke jeg hva ThorEH har fått melding om, men det med å skrive kommentarer er jeg helt enig i. På foto.no får man belønning for hvor mange kommentarer man skriver på andres bilder. Med null i potten får du heller ingen kommentarer på dine bilder. Det er den uskrevne politikken på dotten.

Er man ny får man som oftest litt mer spillerom til å bli husvarm, men etter en stund må man yte noe for det man får igjen. Det er det sikkert mange her som vet. En god del av de eldre som Tom f.eks. er flinke til å holde en viss balanse, men det er også de som bare tar imot. Det er derfor jeg føler meg som en ubetalt norsklærer på en Oslo-skole, av og til.

Edit: Jeg mente faktisk ubetalt nynorsklærer på en Oslo-skole. Håper dere forstår hva jeg mente :blush:

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...