Thor Håkonsen Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 En larve av en sommerfugl av ett slag, mest sannsynlig en måler.. Exif : 150mm 1/200 f/6.3 ISO 200 Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Det ser mer ut som abstrakt kunst enn et naturbilde. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Tolker det positivt fra en særing som deg jeg PM Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Tolker det positivt fra en særing som deg jeg PM Jeg har jo null komma svish peiling på makro, men jeg synes at også andre genre enn min egen fortjener kommentarer. For å være ærlig synes jeg dere naturfotografer også kunne tenkt mer på den måten også. Det gjelder alle deltakere på BK. For mange fokuserer litt mye på det de selv driver med, og ignorer storparten av det andre. Det finnes forøvrig et bilde fra en makro-nybegynner som også har blitt ignorert i dag. Tar dere ikke engang vare på deres egne (sett bort fra Marius, som alltid er på plass med gode råd til makro-fotografer)? Endret 8. juni 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Må si jeg syns du har vært bra aktiv i kommenteringen i det siste, selv på det du ikke kan noe om, PM Jeg syns, igjen, at det er synd folk ikke kommenterer bildene her. Gjør det som en regel å kommentere minst 5 bilder når man legger ut et bilde selv. Evt gå etter den, "Gi så mange kommentarer, som du selv vil ha" ThorEh har fått min mening, så ser ingen vits i å skrive en gang til. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Nå vet ikke jeg hva ThorEH har fått melding om, men det med å skrive kommentarer er jeg helt enig i. På foto.no får man belønning for hvor mange kommentarer man skriver på andres bilder. Med null i potten får du heller ingen kommentarer på dine bilder. Det er den uskrevne politikken på dotten. Er man ny får man som oftest litt mer spillerom til å bli husvarm, men etter en stund må man yte noe for det man får igjen. Det er det sikkert mange her som vet. En god del av de eldre som Tom f.eks. er flinke til å holde en viss balanse, men det er også de som bare tar imot. Det er derfor jeg føler meg som en ubetalt norsklærer på en Oslo-skole, av og til. Edit: Jeg mente faktisk ubetalt nynorsklærer på en Oslo-skole. Håper dere forstår hva jeg mente Endret 10. juni 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Akkurat Jeg har gitt ThorEH kritikk via andre kanaler. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 ThorEh har fått min mening, så ser ingen vits i å skrive en gang til. Sant nok Marius - men det var en litt annen versjon - bl.a så er det croppet litt Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Ja, det ble slik jeg ville det skulle bli. Resten gjelder fortsatt. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Fine forskjellige grønnfarger, skulle kansje ønske at "magen" eller midten av larven var nede på baldet og hodet da avr oppover og var rettet mot kamera, ellers synes jeg dette er ett fint og avslappende bilde. Lenke til kommentar
andersj Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Liker fager og komposisjon. Mulig det er litt mye rom under hodet på larven og bildet kunne tjent på at du kuttet litt nede. Men behagelig og skapt og med god form. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå