Gå til innhold

[løst]2000 for 1 uke, nær strand. forslag?[løst]

Anbefalte innlegg

2 veninner av meg skal reise til syden, men de har ikke greid å bestemme seg for en destinasjon.

de planlegger å reise neste uke en gang.

det eneste kriteriene de har er at:

- ca. 2000 kr for 1 uke.

- nær en strand

noen som har et bra forslag til destinasjon?

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gran Canaria? Sjekker du restplassene på ving.no og startour.no så hender det du finner turer helt nedi 1000kr for 2 uker

Akkurat nå ligger feks

"11-06-2008 Gran Canaria - Uspesifisert 795,"

ute fra Oslo

Bulgaria, Hellas og noen plasser på fastlandsspania er også veldig billig iblant

Denne ligger også ute:

Gran Canaria/Bahia Feliz - 1-romsleil. for 2 pers.

Blue Village Las Pitas SSSS

Jeg har bodd der 2 ganger og det er en veldig fin plass. En stor leilighet med aircondition og stort soverom. Middels veranda og stor gressplen. Det er ikke så fine strender rundt Bahia Feliz, men man kan ta taxi inn til Playa del Ingles / Maspalomas og der er det en fin strand som jeg vil tro er over en mil lang. Taxituren koster nok ikke mer enn 5 euro

Endret av tonna
Lenke til kommentar
Gran Canaria? Sjekker du restplassene på ving.no og startour.no så hender det du finner turer helt nedi 1000kr for 2 uker

Akkurat nå ligger feks

"11-06-2008 Gran Canaria - Uspesifisert 795,"

ute fra Oslo

Bulgaria, Hellas og noen plasser på fastlandsspania er også veldig billig iblant

Sunny beach - bulgaria på restplass, så finner de et hotell nede med stranda der nede, de har garantert rom ledig, og en kan få 5 stjerners like billig som folk betaler for en tur på uspesifisert. Ikke noe bråk så tidlig på sesongen, æresord ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...