Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Oppstartsproblemer Dell Inspiron 9300

Anbefalte innlegg

Har en 3 år gammel Dell Inspiron 9300. for 2 dager siden prøvde jeg å skru på pcen, den startet, men så kom det en ulyd og den skrudde seg av. Prøvde gjentatte ganger, og kom etterhvert innpå. Da fungerte pcen i 2 minutter, så skrudde den seg av igjen. Slik har det vært de siste dagene. Virker som den ikke tåler å kjøre noe som helst..

Noen som har peiling hva som kan være galt?

PC-en er 3 år gammel. En PC burde vell vare lenger enn som så? reklamasjon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nettopp fått det samme problemet med min 3 år gamle Dell Dimensoon 8400. Jeg snakket med en fra Dell support, de ba meg å kjøre en "diagnostik test", ifølge testen var det ikke noe gale med PC-en, så ifølge Dell var det noe med Windows, og at jeg må re installere Windows XP...

Noen som vet hva som er galt? Har lite lyst å re installere :(

Lenke til kommentar

Sendte mail til Dell der jeg beskrev problemet. Dette var svaret jeg fikk:

"Ær de noen leddar som blikner når du trøkker på powerknappen???"

Jeg skjønner ikke i det hele hva personen spør etter. Er det for mye å forvente at man skriver vanlig norsk?

Lenke til kommentar

kaiask89: Er det noen lamper som blinker når du trykker på power-knappen?

Høres ut som en blanding av dårlig norsk og svensk.

Har akkurat det samme problemet med en 2,5 år gammel Dell Dimension. Merkelig at alle skal ha samme problemet samtidig. Kan det ha noe med noen oppdateringer Microsoft har lagt ut som ikke er kompatible med PC'ene våre? Skal prøve å installere XP på nytt om en dag eller to.

Lenke til kommentar

Her var problemet at den bare skrudde seg av og på. Til slutt rakk den ikke å aktivere skjermen en gang før den skrudde seg av. Nå er problemet derimot fikset: Synderen var støv. Jeg åpnet bare opp PC-en og støvsugde godt i tillegg til å kontrollere at alle kontaktene var ordentlig i. Så funket den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...