Alkjeks Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg har i dag to 17" skjermer som jeg i dag bruker med horisontal span mode (2560x1024). Skjermkortet mitt (ATI Radeon X1600 256MB) har 3 utganger, VGA, DVI og S-Video. De to skjermene er koblet til i VGA og DVI. Jeg lurer derfor på hvordan jeg på billigst måte kan få 3 skjermer i horisontal span mode? (Si ifra om noen av alternativene ikke vil fungere) 1) - Koble til en tredje skjerm i S-video, og kjøre 3 skjermer i horisontal span mode? 2) - Kjøpe en slik? 3) - Eller en VGA-splitter? 4) - Kjøpe et ekstra skjermkort? 5) - Kjøpe et helt nytt skjermkort med 3 VGA/DVI-utganger? Andre alternativer? Lenke til kommentar
headbullen Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 5) er nok mest aktuell vil jeg tro... Økonomisk tror jeg det lønner seg også. Er det for kontor/applikasjons bruk eller spilling? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Med mindre det skal brukes til spilling blir jo det absolutt billigste ett ekstra skjermkort.. Du kan jo bare stikke inn ett kort PCIe (PCI om du ikke har 2x PCIE 16x slots) og kjøre på... Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Er for alt, spilling (men jeg må ikke ha de nyeste spillene), kontor og film. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Hva med punkt 3 (VGA-splitteren). Tror dere den vil fungere? Den var i alle fall veldig rimelig. Lenke til kommentar
headbullen Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Du vil jo få en enormt lav oppløsning (i forhold til de 4 skjermene) "dradd" utover disse skjermene... Vil se temmelig nasty ut vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå