Target.Aquired Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Kan helt ærlig si at flertallet av de kvinnene var lite attraktive Helt enig! Kunne ikke sagt det bedre. M Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Begynner å tvile på prioriteringene de utskremte fra hardware.no, det er tydeligvis mange måter å "få med seg mest mulig" fra ei messe på. Mye søte greier i denne "artikkelen", men akk så lite interessant. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 en ting å ha i tankene er at vi mennesker er koblet til å vurdere en persons gener ut fra hvordan den personen ser ut... jeg undres på hvem det er som hater dawkins mest, religiøse eleer feminister... Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Asian chicks.. whats not to love? Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Håper jeg ikke fornærmer noen her nå, men man skal være ganske nerd for å irritere seg over at denne artikkelen kom på "trykk" og ikke noen mer hardware relatert. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Enkelte nerder har ikke fått seg enno og finner dette inholdet støtendes kanskje med tanke på at de trur hw.no kanskje syns synd på dem pga de er jomfru????? Endret 9. juni 2008 av HWBruker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Hvor er hw.no babe'sene da ? Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Vishay imponerer. Kan få komme å innstallere hva som helst hos meg. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 høhø, jeg vil heller være den som installerer hos dem Lenke til kommentar
Cookie1 Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 haha, pervoer hele gjengen :!: Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg popper likesågodt en pils og feirer denne artikkelen, da jeg ser for meg at hw.no nå presterte å få hodene til et par ultrafeminister til å sprenge. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Hepp! Takk, takk til alle som har likt bildene. Jeg koste meg med å ta dem. Bare så det er nevnt: På slike messer jobber man gjerne 15-16 timer om dagen. Dette er ikke noe jeg får overtidsbetalt for å si det pent, så man kan gjerne si at både denne saken og enkelte andre er resultat av frivillig arbeid på egen fritid. Det er ikke slik at HW betaler meg i dyre dommer for å ta bilder av bilder som i denne artikkelen. Men jeg bruker gjerne litt fritid på å lage en slik sak, er jo ikke akkurat ofte det skjer. De som synes det blir alt for useriøst, vi hadde vel ikke regnet med at alle ville elske denne saken, men vi tar ikke oss selv så blodseriøst at vi ikke kan tillate oss en slik sak eller to i året. Hovedsaken er vel at vi ikke begynner med alt mulig snusk og fanteri i de vanlige sakene? For de som ikke skjønte hvorfor det var så mange asiatiske damer der, Computex finner sted i Taipei som ligger i Asia. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Lite oppfinnsomt å bruke stereotyper til å argumentere mot bruken av flotte damer i forskjellige sammenhenger. For det brukes jo i veldig forskjellige sammenhenger. Sikkert i de fleste sammenhenger, om ikke alle. Jeg foreslår at man bruker energi og engasjement på noe litt mer konstruktivt enn å hisse seg opp over sånt som dette. Og asiatiske damer ser vel ikke noe værre ut enn andre? Og det er forresten ikke noe som heter japaneser Endret 9. juni 2008 av bo1e Lenke til kommentar
Professional Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Og det er forresten ikke noe som heter japaneser O rly? http://www.ordnett.no/ordbok.html?search=j...art_id=20279034 Back on the noob buss mister. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) AMDs barske menn var spinkle! La oss for guds skyld håpe "menn" ikke blir ny trend. Skulle det begynne å dukke opp halvnakne Chippedale-typer i tangatruse og tversoversløyfe, melder iallefall jeg pass Endret 9. juni 2008 av Mekanicus Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 For de som ikke skjønte hvorfor det var så mange asiatiske damer der, Computex finner sted i Taipei som ligger i Asia. Korreks: Taipei ligger i Taiwan,den sørlige delen av Asia. Korreks to: Slutt med alle de grisebildene dine, eller sladrer jeg til dama di... Lenke til kommentar
RBW Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 For de som ikke skjønte hvorfor det var så mange asiatiske damer der, Computex finner sted i Taipei som ligger i Asia. Korreks: Taipei ligger i Taiwan,den sørlige delen av Asia. Korreks to: Slutt med alle de grisebildene dine, eller sladrer jeg til dama di... ... og da ligger Taipei i hvilken verdensdel? Sladre? Dama? Jeg er gift gitt, ikke det at det gjør saken så mye bedre kanskje... :S AMDs barske menn var spinkle! La oss for guds skyld håpe "menn" ikke blir ny trend. Skulle det begynne å dukke opp halvnakne Chippedale-typer i tangatruse og tversoversløyfe, melder iallefall jeg pass Hahaha, jeg har ingen problemer med å ta bilder av fyrer med bulende muskler, tre kg med selvbruningskrem og leopardmønstret g-streng. Men for all del, jeg foretrekker slike som i artikkelen altså. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 en ting å ha i tankene er at vi mennesker er koblet til å vurdere en persons gener ut fra hvordan den personen ser ut... jeg undres på hvem det er som hater dawkins mest, religiøse eleer feminister... Du mener vel kanskje Darwin? Hepp! Takk, takk til alle som har likt bildene. Jeg koste meg med å ta dem. Bare så det er nevnt: På slike messer jobber man gjerne 15-16 timer om dagen. Dette er ikke noe jeg får overtidsbetalt for å si det pent, så man kan gjerne si at både denne saken og enkelte andre er resultat av frivillig arbeid på egen fritid. Det er ikke slik at HW betaler meg i dyre dommer for å ta bilder av bilder som i denne artikkelen. Men jeg bruker gjerne litt fritid på å lage en slik sak, er jo ikke akkurat ofte det skjer. De som synes det blir alt for useriøst, vi hadde vel ikke regnet med at alle ville elske denne saken, men vi tar ikke oss selv så blodseriøst at vi ikke kan tillate oss en slik sak eller to i året. Hovedsaken er vel at vi ikke begynner med alt mulig snusk og fanteri i de vanlige sakene? For de som ikke skjønte hvorfor det var så mange asiatiske damer der, Computex finner sted i Taipei som ligger i Asia. Jeg synes det er bra at dere har slike artikler. Det er godt med litt annerledes artikler i blant, så ting ikke blir så ensformige. Men ang. at Computex ligger i Taipei. Det er ikke bare hvite folk i Norge heller. Derfor er det ikke en nødvendighet at alle er asiatiske i Taipei! Kanskje litt OT, men er Computex åpent for alle? Lenke til kommentar
RBW Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Kanskje litt OT, men er Computex åpent for alle? Mener da bestemt det, men det koster jo ganske mye med turen ned dit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå