GoranSH Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hei, eg har i det siste lett litt etter nye band å høre på og det virker som eg trenger det. Akkurat nå for tiden føler eg at eg trenger litt heavy musikk. Noe lignende Soilwork, Sonic Syndicate, In Flames og sånt. Sjanger altså då Melodic Death Metal. Er det noen som har noen veldig gode eksempler? Eg har også lurt på om det fantes et eller anna band som lagde sanger like Soilworks "Blind Eye Halo" eller Sonic Syndicates "Denied". Trenger virkelig slik musikk akkurat nå! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Sjekk ut Mnemic, Engel og Meshuggah Lenke til kommentar
GoranSH Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Sjekk ut Mnemic, Engel og Meshuggah Takk for tipset, eg skal teste dei ut. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Vi tillater ikke private "anbefal meg"-tråder fordi hvis alle skulle hatt det, ville forumet raskt blitt uoversiktlig og lite brukervennlig. For å hjelpe brukere og lesere til å finne ny musikk, har vi en rekke dedikerte sjangertråder og anbefalingstråder. Her er noen relevante: Den store musikkanbefalingstråden Musikkafeen Metal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg