OscarWoHA Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hei Noen som har kjøpt den pakken på Steam og vet om norsk språk er mulig? Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hei Noen som har kjøpt den pakken på Steam og vet om norsk språk er mulig? Nei går ikke Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Gjør det litt enklere for deg: Den lengste reisen: Drømmefall. Pris kr. 99,-, 4stk på lager. Spesialutgaven ligger fremdeles en del høyere i pris. Jeg kjøpte den kun fordi det var et godt tilbud på den (husker ikke hvor). Kjøper du den fra Gamezone, skal det uansett være den norske utgaven, med norske stemmer. Likte du det første, er dette også verdt kjøpet. Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Så må du bare finne et sted som du får tak i den lengste reisen på norsk da. Det blir vel værre Endret 9. juni 2008 av Borgen Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg syns Drømmefall er dårlig på norsk. Det er masse skrivefeil i teksten og stemmene mangler effekter. Lengste reisen derimot er utrolig bra! 1 Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 vil det funke om jeg henter den norske språk greia fra den norske versjonen til den engelske? Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Bra du bumper en 4 år gammel tråd da 1 Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Jepp, men jeg lurer på om jeg kan ta språk filene fra en norsk uspillbar versjon jeg har på dvd til steam versjonen jeg har kjøpt. Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Bra du bumper en 4 år gammel tråd da Bedre enn å starte en ny 1 Lenke til kommentar
Joker_meg Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Fant noen ut av dette eller? jeg lurer også på det samme som Pargadox her. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå