dadiadi Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Hei, jeg har et problem jeg ikke forstår en DRITT av! Når jeg er hos pappa bruker jeg et nettverk som ikke har passord/beskyttelse. Jeg tar det fra naboen. Da fungerer Steam og Call of Duty 4 helt normalt på online. Når jeg er hos mamma bruker jeg vårt eget nettverk som er beskyttet med passord, DA funker ikke spillene online, men internetten fungerer helt fint. Har hørt snakk om at må bruke noe som heter "port-forwarding" for å åpne de portene som Steam, LimeWire og COD4 bruker. Hvordan gjør jeg det? Leverandøren er D-Link. Takk for all hjelp! Endret 8. juni 2008 av Adidas99 Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Fordel om du skriver hvilken leverandør og hvilken router/modem du har hos din mor. (ettersom at du vet at vi kommer til å spørre om slikt, hvorfor ikke bare poste det med engang?) CS skal forøverig egentlig ikke trenge noen portforwarding.. men hvem vet.. *Enda et par ting, LES REGLENE. Dårlig emnetittel og bumping.. Endret 8. juni 2008 av vargaz Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Jeg skrev feil, jeg mente Steam. Har ikke engang fått muligheten til å starte Cs ettersom jeg ikke får starta Steam. Endret 8. juni 2008 av Adidas99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå