-Just-Me- Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hørte at det var noen feil med XP sin service pack 3. Men senere så jeg på internett at de hadde rettet opp denne feilen og den var klar til nedlastning. Så jeg lasta den ned.. Etter det har jeg fått to rare feilmeldinger opp hver gang jeg skrur på pcen. Jeg skjønner ingenting av de, er ikke vits i fortelle hva som står der en gang. Og etter jeg innstallerte SP3 får jeg ikke spilt cod2. Selv om cod 4 er det som er mest spilt av de nå, er det litt gøy å komme tilbake til 2 verdenskrig... Så jeg lurer på om det går ann å få vekk drittet av Sp3 og få innstallert SP 2 igjen? I så fall hvordan gjør jeg det? svar please Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Gå inn i kontrollpanel og videre til "Legg til/fjern programmer". Hak av for "Vis oppdateringer". Se om du finner SP3 og prøv å avinstaller den. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Gå inn i kontrollpanel og videre til "Legg til/fjern programmer". Hak av for "Vis oppdateringer". Se om du finner SP3 og prøv å avinstaller den. og hvis e gjør det? hva skjer så? kommer den automatisk tilbake til 2ern? Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Gå inn i kontrollpanel og videre til "Legg til/fjern programmer". Hak av for "Vis oppdateringer". Se om du finner SP3 og prøv å avinstaller den. og hvis e gjør det? hva skjer så? kommer den automatisk tilbake til 2ern? Det skulle jeg mene. Prøv! Du har vel ingenting å tape? Går det til skogs kan du alltids starte opp igjen i sikker modus å foreta en systemgjenoppretting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå