Rusma Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg tenkte å oppgradere bios fra 7.4 til 7.7 på mitt "MSI 975X Powerup Edition"-Hovedkort. Jeg har ikke hverken diskettstasjon eller disketter, men jeg har en usb-stick (og masse CD-er, dvder og livecder). Har aldri oppgradert noe bios før. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Gjør det på windows, MSI har vel online updater. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Last ned programmet MSI Live Update fra her. Lenke til kommentar
Rusma Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg har ikke windows på maskinen, men freebsd. Evt. hadde det gått ann fra linux livecd (ie. slax)? Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Last ned bios filen og legg det innpå en minnepenn. Skulle tru det går. Går iallefall på ASUS. Lenke til kommentar
Rusma Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Her er beskrivelsen (vedlegg). Jeg fikk ihvertfall ikke til å formatere en minnepenn på samme vis som en diskett. How_to_flash_the_BIOS.DOC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå