Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Ubeskyttet sex under mensen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hei

I går hadde jeg ubeskyttet sex med en jente, samtidig som hun var midt i den uka hver måned (les: mensen). I dag sitter jeg her og er smålig nervøs. Blodsmitte er kanskje ikke til å spøke med!? Uansett, er det smart å stikke til legen en tur å få tatt en blodprøve for å sjekke etter eventuelle sykdommer? Dama har jeg kjent en liten stund, og for alt jeg vet så har hun ikke noen kjønnsjukdommer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du har ikke noe mer å bekymre deg over enn hvis hun ikke hadde hatt mensen.

Nja, om hun har HIV, smitter jo det lettere via blod enn via kvinnelige kjønnsafter, om jeg ikke husker en skoletime feil. Ellers er det jo de som sier at man alltid bør sjekke seg etter ubeskyttet sex, men de færreste gjør det vel.

red: Nå tror jeg ikke du behøver å være veldig redd for å ha fått HIV, bare sånn at det er sagt. :p

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Gjest Gjest
Du har ikke noe mer å bekymre deg over enn hvis hun ikke hadde hatt mensen.

Okay :) Godt å høre! Får vel ta å besøke legen en tur uansett. Best å være på den sikre siden...

Takk for svar i hvert fall.

Lenke til kommentar

Nå er det jo ikke sånn at man må sjekke seg for sykdommer etter hver gang man har hatt sex, men legen din vil anbefale deg å teste deg for de vanlige sykdommene (i første omgang klamydia) hver gang du skifter sexpartner. Og hvis man ikke elsker one night stands så burde jo ikke det være en umulig oppgave. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...