Krom-stag Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Hei dere. Fikk denne av fattern for et års siden, har ligget i skapet mitt siden da. Men nå lurer jeg på hva kan denne mixeren brukes til, av typen Better MPX-5000. Endret 8. juni 2008 av Henzorz Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Er det ingen som vet? Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ut i fra et lite googlesøk har jeg kommet frem til det åpenbare. Det er en gammel mikser. Tror det er en 4 kanalers mikser. Med andre ord kan du ha 4 lydkilder inn på den og mikse sammen låter slik som en dj på det lokale diskoteket gjør. Dog mangler den mikseren en del elementære ting. Men den funker Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Aah, skuffende. Går det ann å selge den for over to hundrelapper? Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 neh. den er ganske gammel og har ikke det mest elementære man trenger for å kunne mikse skikkelig. så jeg tror ikke det Lenke til kommentar
SirTommy Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Spiller du noen instrumenter så kan du bruke mikseren til å koble til forsterker. Evt også datamaskin, men da må du vel ha overganger litt avhengig av hvilket lydkort osv. Koble den opp på forsterkeren i stua, sett CD-spilleren og en mikrofon gjennom miksern, så har du en herlig sing-along opplevelse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå