DMN Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Får jenter fortere smegma enn gutter, og mer? Erfarte det i dag hos dama, og hun hadde bare hatt ett døgn uten dusj, noe jeg syns er ganske overraskende med tanke på at smegma som regel ikke oppstår før etter 4-5 dager etter det jeg har skjønt... Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Min erfaring er at slike ting oppstår raskere hos jenter ja. Ting som utflod og innestengt miljø er nok faktorer som spiller inn her. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Det kan også være en soppinfeksjon. Jenter får dette lettere enn gutter. Det er ikke noe dramatisk eller farlig i det hele tatt. En pakke Canesten tar fort knekken på det. Men, det kan også i noen tilfeller være vanskelig å bli kvitt og komme tilbake igjen og igjen. Det er som sagt vanligvis ikke noe farlig med dette bortsett fra at det er plagsomt. Les mer her: http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=320853 Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Kan skrive under på at smegma oppstår raskere enn etter 4-5 dager hos jenter.. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 En gutt kan (jeg sier ikke at han bør) la være å vaske tissemann en dag, men hvis jenter gjør det kan det bli stygt. Hos gutter er det stort sett lukten som kommer hvis man dropper dusjen en morgen, men hos jenter kommer det saker og ting. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hos gutter er det stort sett lukten som kommer hvis man dropper dusjen en morgen, men hos jenter kommer det saker og ting. I tillegg til lukt. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 I tillegg til lukt. Sant nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå