Onkel_D-cup Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Da jeg ryddet opp i harddiskene i sted fant jeg et dokument med nedskrevne drømmer. Et skrevet den 14.11.07 skiller seg klart fra det øvrige fjaset. Dette er hva jeg har skrevet: Dyrets tall på ei skive; to 6-tall som danner et tredje 6-tall. Under OL. Pakistaner (?) detonerer 4 sprengladninger, hvor to er flyvende. Kinesisk leder(?) vil gå til krig. Hvalrosser hviler på dyrets tall. Hvordan skal dette eventuelt tolkes, og hvor sannsynlig er det at noe sånt skjer? Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Om man skal tolke drømmen rent symbolsk kan det bety onde og vanskelige omstendigheter. Sprengladningene kan representere undertrykte følelser som snart vil komme til overflaten og eksplodere. Om du oppfattet handlingen som terror kan det være en konflikt som må løses, og noen som må konfronteres før det er for sent. Den kinesiske lederen kan fortelle deg at du er nødt til å ta kontroll over situasjonen og gå inn for en konfrontasjon. Tallene 4 og 2 står for stabilitet og balanse. Det er en kamp mellom følelser, og du er nødt til å ta kontroll. Hvalrossen kan bety beskyttelse og skjerming. Prøver du å skjerme deg for en situasjon ved å holde følelser tilbake? (Drømmen kan ha andre betydninger alt etter hvilke assosiasjoner du har til symbolene.) Vet ikke helt hvor jeg stiller meg selv i forhold til sanndrømmer, så den biten får nesten noen andre gi deg svar på ... Endret 8. juni 2008 av Ville Vonca Lenke til kommentar
Onkel_D-cup Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Du har studert dette, eller skyldes din dyktighet medfødte evner? Dine tolkninger stemmer forbausende bra med min streben etter stabilitet, balanse og kontroll i følelseslivet såvel som i økonomien, der jeg føler at jeg sliter i motvind for det meste. Men drømmene preges vanligvis ikke videre av dette. Kanskje frustrasjonene lagres over tid og får utbrudd i én drøm fra tid til annen? Vi må i hvert fall håpe at jeg ikke er sanndrømt. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Så morsomt at det stemte ... Jeg har tolka en del drømmer, men kan ikke si at jeg er en ekspert på det. Jeg er nok flink med symbolikk, ellers følger jeg bare magefølelsen Vel, kanskje mye av det samme går igjen i drømmene dine, men i form av forskjellige symboler Ellers så kan det stemme at enkelte temaer dukker opp med jevne mellomrom ... Det blir vel omtrent som å fylle et glass med vann. Du kan fortsette å fylle det helt til du kommer til kanten, og da renner det over ... Slik er det også med følelser. Undertrykte følelser kommer gjerne frem igjennom drømmer, selv om de ikke alltid er like enkle å forstå. Noen forskere mener det er kroppens måte å bearbeide tanker og følelser på. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Onkel_D-cup er vår nye forum-profet! Lenke til kommentar
Onkel_D-cup Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Du har gitt meg noe å tenke på. Takk. Jeg tror du skal fortsette å følge magefølelsen. Onkel_D-cup er vår nye forum-profet! Jeg er Guds sendebud. Endret 11. juni 2008 av Onkel_D-cup Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 ^Glad jeg kunne hjelpe. Det skal jeg gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå