leifeinar Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 prøvde og være lur, så jeg bytta hovedkort uten og formatere. nå får jeg ikke installert lyd driver. regner med det er en konflikt et sted? er det noen lure løsniger? lure programmer? har IKKE lyst til og formatere... Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 host hark bump... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Installerer du driver uten at det hjelper? Har vært borti lignende før, da var løsningen å laste ned revo uninstaller, for så å laste ned etter eller annet "hd audio" for så å reinstallere lyddriveren Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 blir feil under installasjonen. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hvor laster du ned lyddriverne fra da? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 samme resultat både fra gigabyte.com og fra cd Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 tror svaret er HER I hope this can still help you: Go to Device Manager/Device Drivers Disable microsoft UAA bus driver ... Uninstall UAA bus driver Install realtek driver and it will work. I just joined this forum and I am a bit late with this but this will work. hvor finner jeg dette device manager/device drivers? har norsk XP Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Go to Device Manager/Device Drivers Disable microsoft UAA bus driver ... Uninstall UAA bus driver Install realtek driver and it will work. http://www.geekstogo.com/forum/HD-Audio-Bu...27-t198440.html WIN+PAUSE - maskinvare - enhetsbehandling Endret 9. juni 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 vi linker til samme side men under hvilken meny finner jeg dette : Device Manager/Device Drivers ??? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Andre musetast på min datamaskin - egenskaper - maskinvare - enhetsbehandling Evnt. kjør - devmgmt.msc så slik som på bildet: Endret 9. juni 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 takker og bukker for stor hjelp litt usukker på hva jeg gjorde. men deaktiverte microsoft UAA bus driver, installerte annen fra cd. reboot-avintallere microsoft UAA bus driver, reboot så var det lyd hadde ikke klart dette uten hjelp.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå