McMuffin Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 For det første: Det med låret ditt var garantert ikke noe som kom over helgen, det har seg bare slik at man blir mindre "fast i fisken" av og til, og mer etter at man har trent, for eksempel. Synes det er veldig bra at du er kostholdsbevisst, bare ikke la det ta over livet ditt. Husk at du har mye videre tøyler mtp hva du kan spise enn mange andre. Lykke til med sixpacken Lenke til kommentar
NeW_PrO Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 For det første: Det med låret ditt var garantert ikke noe som kom over helgen, det har seg bare slik at man blir mindre "fast i fisken" av og til, og mer etter at man har trent, for eksempel. Synes det er veldig bra at du er kostholdsbevisst, bare ikke la det ta over livet ditt. Husk at du har mye videre tøyler mtp hva du kan spise enn mange andre. Lykke til med sixpacken Takker xD men jeg trena dagen før, og da var det jo helt normalt Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Å slanke seg til six-pack er ikke optimalt i mine øyne, så framst du ikke driver seriøst, og får i deg shitloads med kalorier i "off-season", og bulker deg i "on-season"(less sommer:P). Beste måten for meg i allefall å få den fram, var 3 mnd med trening, Fulgte RYP. Få i deg nok proteiner og bruk Creatin. På denne måten gikk jeg fra en utrent kropp, med lite definerte muskler, til en kropp med lite fett, større og mere synlige muskler og sixpack. Samt at energinivået mitt var vanvittig bra. Lå noe i kalorioverskudd til å starte med, men fannt en balanse der jeg ikke la på meg noe, men samtidig hadde nergi og kalorier til å bygge musklene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå