Gå til innhold

Hvordan få permanent skyhøy forbrenning?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Slik jeg ser det så inneholdt den listen ingen tips (kanskje med noen unntak) som øker forbrenningen - permanent eller midlertidig. Det er mer en liste med forslag til hvordan man kan oppnå en sunnere livsstil, uten at jeg er enig i absolutt alt.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

men hvorfro skal alle som trener for og se bra ut på stranda gjøre det så jævlig avansert da?

greit med voksne mennesker som må ta av seg noen kilo og gjerne vil bli svær og men med småunger(meg inkludert) som ikke vil se ut som en utsulta liten spinkell stakkar eller en småluben idiot som bare spiser godteri. Bare begynn og ta noen forskjellige øvlser to eller tre ganger i uka så blir det bedre. Når du er 16 kan du på studio og pumpe deg diger hvis det er det du vil. Men mens du enda er så ung så holder det jo og trene litt hjemme regelmessig. Jeg har hattgjør de tog det funker for meg. jeg er like stor som mange i motivasjonstråden selv om jeg ikke teller kalorier og følger dietter og spesielle proteintilskudd og alt det der.

P.S Med unntak selvfølgelig men får de fleste funker det og bare ta noen øvelser en gang i blant.

Lenke til kommentar

Hm... Dere sier det at høyere metabolisme ligger i gener? Vell... Jeg synnest bare det er litt rart, fordi: mamma, pappa, broren min, og nesten alle i familien spiser driitmye! Ta broren min f.eks: noen ganger spiser han like mye på ett måltid som jeg gjør på en dag! Og han er tynnere enn meg! Det er bare litt rart... :nei:

Lenke til kommentar
men herregud a, forbrenning er INDIVIDUELT, du sier ikke no om alder på broren din eller om han er mer aktiv enn deg, er han mer aktiv enn deg så klart kan han spise mer mat uten å legge på seg,

Eh.. må jeg påpeke alt? vi er ca. like aktiv skal jeg si! Men han er høyere enn meg og det kan vell ha noe å si?!

men herregud a, forbrenning er INDIVIDUELT, du sier ikke no om alder på broren din eller om han er mer aktiv enn deg, er han mer aktiv enn deg så klart kan han spise mer mat uten å legge på seg,

meg=14

Han=16

Lenke til kommentar

Eh.. må jeg påpeke alt? vi er ca. like aktiv skal jeg si! Men han er høyere enn meg og det kan vell ha noe å si?!

meg=14

Han=16

ehhhhhhh... ja du må påpeke alt. hvis han trener mye mer enn deg så skjønner vel til og med du at han kan spise mer, kanke forvente og få noe svar når du holder tilbake fakta...

ja eldre enn deg nettopp, og høyere bare vent til du blir eldre,

Lenke til kommentar
Skaff deg en pakke med tyroxiner, og doser deg selv.

Bivirkninger: ujevn hjerterytme, angst/nervøsitet, svette... osv

Det enkle er i dette tilfellet ikke det beste - hva med å bare "trene" :roll:

meg bekjent så er det ikke no som heter tyroxiner, hvis du tenker på T4 aka Thyroxin så håper jeg inderlig at innlegget ditt var sarkastisk, vanvittig bra og gi en 14 åring ideer om å begynne å tukle med hormonene sine..

Lenke til kommentar
Skaff deg en pakke med tyroxiner, og doser deg selv.

Bivirkninger: ujevn hjerterytme, angst/nervøsitet, svette... osv

Det enkle er i dette tilfellet ikke det beste - hva med å bare "trene" :roll:

meg bekjent så er det ikke no som heter tyroxiner, hvis du tenker på T4 aka Thyroxin så håper jeg inderlig at innlegget ditt var sarkastisk, vanvittig bra og gi en 14 åring ideer om å begynne å tukle med hormonene sine..

pff.. ikke vær redd, jeg er ikke SÅ desperat xD

Lenke til kommentar

Gutt, kom deg ut av dette forumet! Blir så lei meg når jeg ser poster som dette. Spis det du vil og til du blir mett (innenfor rimelighetens grenser, selvfølgelig). Vær aktiv og begrens sukkerinntaket så kan du umulig legge på deg, kroppen din forbrenner alt den tar i seg i den alderen. Latterlig å telle kalorier i en alder av 13. Ta noen situps daglig så vedlikeholder du sixpacken, og forøvrig ikke begynn å tenke på slikt før om 2-3 år...

My 2 cents :)

Lenke til kommentar
Gutt, kom deg ut av dette forumet! Blir så lei meg når jeg ser poster som dette. Spis det du vil og til du blir mett (innenfor rimelighetens grenser, selvfølgelig). Vær aktiv og begrens sukkerinntaket så kan du umulig legge på deg, kroppen din forbrenner alt den tar i seg i den alderen. Latterlig å telle kalorier i en alder av 13. Ta noen situps daglig så vedlikeholder du sixpacken, og forøvrig ikke begynn å tenke på slikt før om 2-3 år...

My 2 cents :)

Du skal vite en ting: jeg teller ikke kalorier, jeg har bare tellt dem en gang, jeg tenkte at sånn spiste jeg jo hver dag :) så jeg bare skreiv det slik.

Men det var en litt rar ting som hadde sjedd her i helgen... Jeg har vært i oslo, og har kjørt fra molde, og det tar 7 timer, hver vei. Og jeg var 100% passiv, og spiste baguett, og hamburger til middag, og mellommåltid. jeg spiste det samme tilbake, men da jeg skulle sette meg på sengekanten og legge meg ned da jeg var hjemme, fikk jeg nesten sjokk! Det høyere låret mitt var blitt DIGERT! Mens det andre var helt normalt! Det er sånn fortsatt! (dette var forrige helg.) Kan noen si meg hva som har sjedd?

Ikke at jeg føler nå at jeg er en blubbe, jeg er bare litt overrasket! Jeg trodde at det ikke betydde så mye at jeg spiste usunnt i bare 2 dager?

Så jeg forbrenner visst ikke alt i denne alderen alikevel? ;)

Ja, jeg har prøvd det "bare situps" greia. Helt siden august (Hadde ikke det spor av sixpack da.) Har jeg tatt 3 x 20 situps pluss en rekke andre øvelser hver dag. Dette funket svært dårlig. først i slutten av Februar, begynnte jeg så vidt å kjenne en fourpack under flesket. For en måned siden satte jeg meg et mål - å få en fin kropp til sommeren - noe jeg aldri har opplevd før. og det var da jeg begynte så vidt å kikke inn på www.diskusjon.no og se. jeg fannt ut at den beste måten var fettforbrennende trening, og fannt ut at det var derfor det hadde gått så lang tid. Jeg begynnte med det, og nå er jeg i mål! :D nå er bare det andre målet å holde på sixpacken til sommeren er over. :)

Men du skal vite at jeg ikke har noen høy slankeplan bare for det.. Hadde jeg visst at dere la så høy vekt på alder her, samme hva jeg ønsker, så hadde jeg lett etter andre forum.. (Beklager for frekkhet, men sånn er det her..)

Men takk for gode tanker :)

Lenke til kommentar
Her for eksempel: http://www.kost1.no/product_info.php?produ...c0e2852c5ad2680

Eller kanskje i din lokale kosttilskuddbutikk, hvis du har en i nærheten.

Oj.. Dette var ikke billig :p men jeg har jo penger da. Ja i dag på skolen var jeg på 2 apoteker og sjekket. Det blir litt flaut da.. Komme inn å spør etter et slankemiddel da du ikke er så feit, bare vil har høyere forbrennign :p Alle vill tro at jeg har anorexi :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...