SkyFly Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hei! Skal gå over til HD-filming, etter å ha brukt et SD-kamera i årevis. Men vil dere si at HV30 har en grei nok kvalitet for en amatør som ønsker å filme mest for hobby? Jeg liker ofte å eksprimentere med lys, så litt greit at den takler mørke scener godt. Lenke til kommentar
Robols Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ja, HV30 er et godt kamera. Jeg anbefaler deg å lese litt på HV20.com. Dette er et forum for HV20 og HV30 eiere. Det er ikke så stor forskjell på disse kameraene. Har selv et HV20 og er meget fornøyd. Det er god kvalitet på begge kameraene. Her kan du finne klipp som er tatt med et HV30. Jeg liker Dette klippet veldig godt. Beklager at ikke det hang så godt sammen. Har litt hastverk. Lykke til Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 jeg vurderer selv et HV20/HV30 til å filme tricking. Det har han her gjort og det er strålende kvalitet. http://trickstutorials.com/forum/showthrea...6214#post956214 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Canon HV20 video Den viser mange gode egenskaper med kameraet. Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hvordan er HDV mtp. redigering? Jeg vet Premiere Pro har god støtte for HDV, men hvordan er tiden for rendering vs DV og AVCHD? Siden AVCHD er et mye mer komprimert format antar jeg at rendering vil ta endel lenger tid enn med HDV, men HDV vil igjen ta lenger tid enn DV? Tenkte å kjøpe HV20 da forskjellen opp til HV30 ikke er verdt pengene i mine øyne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 HDV vil ta lenger tid en DV, selvfølgelig. AVCHD er noe av det værste etter hva jeg har hørt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå