AK47 Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan ta vare på en nettside, eventuelt flere sider, så jeg kan se den selv om jeg ikke er logget på nett? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Du kan jo, visst du har modem, logge deg på, gå inn på siden din og logge ut av internetten igjen. Da taper du 50-øre eller noe, men du får jo se siden din litt... Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Problemet er at jeg sitter på toget og skal lese gjennom en del nettsider. Jeg trenger derfor å ta vare på hjemmesidene. Det skulle vel ikke være umulig? Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Fil -> Lagre som It's that easy! En annen mulighet er også å rote rundt i loggen din, finne den siden du ønsker å se på, og velge "arbeid frakoblet". Det pleier også å funke, med mindre du har slettet Temporary Internet Files (noe som ikke er usannsynlig med tanke på hvilke sider du er inne på :wink: ) Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Kan i blant ta litt tid å laste ned hele websider. Selv husker jeg med gru tilbake på den tiden der jeg hadde et 56k modem og drev med slikt. Hadde mapper med mange tusen sider liggende. Ah, men nå er det andre boller, med 1mbit ADSL Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Løsningen heter Teleport Pro Med den kan du laste ned hele internett sider, og i så mange "trinn" du ønsker fra start. Men du kan også bare laste ned bilder - som er mest spennende vil jeg tro? Lenke til kommentar
Egilegil Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Løsningen heter Internett Explorer. Trykk på favorites -> add to favorites Der er den en checkbox som du han hake av make available offline. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå