Gå til innhold

Tilbud fra Soundgarden til 10'000kr

Anbefalte innlegg

Soundgarden kjører nå en sommerkampanje med forskjellige tilbud. Jeg fant et tilbud her, som virket interessant, men er usikker på kvaliteten på anlegget. Er det noen som vet om dette er et godt tilbud, eller bør jeg skygge unna?

Mvh. Sondre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tviler på at det er dårlig iallefall :) JBL er good stuff, men kanskje en annen subwoofer ville gjort anlegget flere hakk gøyere! :) EVt ville jeg sjekket www.hifiklubben.no og sett om det kom noen tilbud. For eksempel Dali concept 5.1 / 7.1 med en Denon forsterker av et eller annet slag :) Dali concept 8 og 10 er virkelig kvalitetshøytalere! 6eren er også veldig god, men føler at uten den dedikerte mellomtonen forsvinner litt av lydbildet. Og punchen er heller ikke den samme. EVt et B&W anlegg. Spørs hva du skal ha anlegget til egentlig :)

Lenke til kommentar

Tror du finner flere anlegg som knuser dette til samme prisen :)

Ville heller satset på et skikkelig stereo anlegg. Virkelig gøy til film det og, selv om mange ikke tror det..! Men for all del, du blir garantert fornøyd. men husk at du må ha forsterker utenom, eller er det med?

Lenke til kommentar
Du har vell uansett 14-dagers reklamasjons tid. Bare prøv det for så å sende det tilbake?

Veldig kjipt gjort å gjøre sånt. Hva med å bare dra i butikken og be om å få en demonstrasjon? Bruker du reklamasjonsretten bare for å teste lyden så kaster du bort tid og penger for begge parter. Utrolig at du i hele tatt foreslår å gjøre det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...