knockertommy Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Hei! Jeg fikk en merkelig mail fra nextgentel idag. Jeg har tidligere hatt bredbånd med NHH-avtale og har no overført abbonementet til min samboer som går på UiB. Og fikk denne mailen. Vi har nå kreditert faktura ****** og du kan følgelig se bort ifra denne. Samtidig har vi generert ny faktura med leie av VPN for perioden 30.07.2002 - 02.03.2003 (7,1 mnd), og fratrekk for tidligere betalt for perioden 03.03.03 - 31.03.03, da abonnementet ditt allerede var overtatt av en annen kunde. Med vennlig hilsen Kundeservice NextGenTel AS. Hva i alle dager er leie av VPN? Jeg har jo betalt de fakturaene som jeg har fått. ?? Noen som vet.... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 VPN = Virtual Private Network. UiB kjører dobbel-NAT, så det er kanskje det som menes. Etter hva jeg har hørt, er det et rent he|vete. Du får ikke konfigurert døyten. Lenke til kommentar
knockertommy Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Ja, men hvorfor lage en faktura på noe som jeg aldri har brukt...? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Hm, det er 2003 nå, ja. Ikke vet jeg. De er noen rare mennesker, de der NGT-folkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå