Melfacion Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Har investert i en Logitech Harmony One kontroll, og prøver å sette den opp til å styre alt jeg har koblet til fjernsynet mitt. Første hinder på veien er kanalbytte... TVen er av typen Humax LDE-40A, og kanalbytte fungerer på følgende måte: - Trykk på en knapp for å menyen med innganger - Velg inngang med opp/ned eller tall - trykk ok Problemet er at programvaren for fjernkontrollen kun lar meg sette opp en knapp for å bytte til neste inngang. DVS at den enten bare velger nedover eller oppover... Jeg ser flere mulige løsninger ved å sette opp "dummy-enheter" som kan bytte kanal motsatt vei eller velge kanal direkte, men finnes det ikke mulighet for å velge opp eller ned på lista over kanaler? Jeg har 5 innganger i bruk på tven, og det er en hel del dummy-enheter som skal settes opp for å få det til å funke som jeg vil.... edit: fant det ut til slutt. misvisende menyforklaringer i programvaren gjorde at jeg ikke skjønte at det var det nederste vaglet som skulle velges Endret 8. juni 2008 av Melfacion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå